וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויראלי: מי שמביט בי מאחור

ולכבוד יום האישה - ויראלי פמיניסטי. מה קורה כשאנשים ברחוב נועצים עיניים בישבן של בחורה - ואז מתברר להם שזה גבר? ניסוי שביצע גולש צבר מיליוני צפיות

כל בחורה יודעת איך זה ללכת עם מכנסיים צמודים ופיזית להרגיש את המבטים של אנשים ברחוב חולשים על ישבנה. ידידה של משתמש היוטיוב FouseyTube התלוננה בפניו על התחושה הזאת, והוא החליט לעשות כל מה שיוטיובר ממוצע יעשה - לבחון את זה, ולצלם.

התעלול של פוסיטיוב היה פשוט למדי - הוא עטה על עצמו טייטס צמודים והתחפר בתוך בגאז? של רכב כך שלא יראו שהוא גבר. לכל גבר שהביט בישבנו - הוא הגיב, שאל אם מתחשק להם לצלם תמונה באינסטגרם, ואפילו עשה טוורקינג למענם. התגובות של הגברים לא יסולאו בפז - חלק מהגברים הכחישו בכל תוקף שהם הסתכלו, חלק אפילו העירו הערות זדוניות ונכלמו כשהבינו שמדובר בגבר, וחלק לקחו את זה ממש קשה ואיימו על פוסיטיוב במכות, עם שאלות כמו "אתה קורא לי הומו?". אבל התגובה הכי מצחיקה היא הספק-התנצלות ספק-מבוכה של הגברים שאמרו "סליחה, אחי, הייתי בטוח שאתה אישה אז הסתכלתי". לגיטימי.

אחד הגברים היה גבר מספיק בשביל לענות לשאלה "בהית לי בתחת?" בתשובה "כן, יש לך אחלה תחת" - לפחות גבר אחד כן בסדום. יחד עם זאת, שתי בנות בהו בתחת של פוסיטיוב והובכו אפילו יותר מהגברים.

הסרטון הקורע מצחוק, אשר מביא טעימה די משעשעת ממציאות ממש לא משעשעת, הפך לוויראלי תוך שעות ספורות והוא צבר בימים האחרונים מעל 7 מיליון צפיות. פוסיטיוב כתב כתגובה לקפיצה בצפיות שלו שהוא "שמח שאנשים מגלים את העמוד שלי. אני שמח שכולכם נהנים מהסרטון הזה, אך מתנצל שההיכרות בינינו הייתה חייבת לבוא מהישבן שלי - אני יודע כמה רושם ראשוני חשוב". בחור עם פילוסופיה.

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully