וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיעור לשון: אפליקציית Lick This תלמד אתכם מין אוראלי מעשי

TECH

9.3.2014 / 11:05

אפליקציה חדשה מנסה לשפר את ביצועיכם האוראליים על ידי ליקוק המסך. עובדי וואלה!טק ניסו ונהנו. מה זה נהנו? לוקלוקו

אפליקציית  lickthisapp. www.hlickthisapp.com, אתר רשמי
אפליקציית lickthisapp/אתר רשמי, www.hlickthisapp.com

נאבקים לשפר את כישורי הליקוק שלכם? מעוניינים להתאמן במין אוראלי על מסך האייפון המטונף שלכם? סוף סוף גם אתם יכולים. אפליקציה חדשה בשם Lick This מבקשת לאמן את שרירי הלשון שלכם בתנועות מגוונות, והדבר מתבצע על ידי, ובכן, ליקוק מסך הסמארטפון שלכם.

את האפליקציה, פרי פיתוחה של חברת Club Sexy Time, אין צורך להוריד: מספיק לגלוש אליה בדפדפן הסמארטפון שלכם. האתר יציג בפניכם שלושה אימוני לשון שונים: למעלה-למטה (ואז יופיע ציור של מתג חשמלי, אותו עליכם "להדליק" ו"לכבות" בעזרת הלשון שלכם בתנועות חזקות ומהירות ככל האפשר), סיבובים (מופיע ציור של מחדד עפרונות מכאני, שאת הידית שלכם עליו "לסובב" בעזרת הלשון), ופרייסטייל (ציור של כדור ים צבעוני שעליכם "לכדרר" בכיוונים שונים באמצעות הלשון). האפליקציה סופרת לכם נקודות לפי איכות ומהירות הביצועים. אתר האפליקציה ממליץ ללקקנים לעטוף את הסמארטפון בניילון לפני הפעולה, כי עם כל החיידקים שמצטברים עליו מהאצבעות ומתכולת הכיס שלכם הוא ככל הנראה הדבר הכי מטונף על הפלנטה.

פועלי וואלה!טק החרוצים בדקו את האפליקציה בעצמם, ולמעט בעיות תצוגה שהופיעו (לא בכל סוגי המכשירים האפליקציה מותאמת למסך) האפליקציה קצרה הצלחה ונרשם שיפור בתנועות הלשון של הנסיינים, ועכשיו הם מחדדים עפרונות ממש מעולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully