וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזהרה: עלול להכיל מפלצות

טור אפליקציות המשחקים חזר מורבידי מהחופש עם פרק חדש במתים המהלכים ושני משחקים עם מפלצות. אבל גם משחק ישראלי מוצלח והתמחור המטופש של אפל. תורידו תורידו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
The Walking Dead, הסדרה. לא המשחק ולא הקומיקס אבל אותם אתם מכירים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בלי ששמנו לב, הפרק השני בעונה השנייה של סדרת משחקי "המתים המהלכים" (המבוססת על סדרת הקומיקס, לא סדרת הטלוויזיה - אבל מי שם לב להבדל בכלל?) הגיע בשבוע שעבר לחנות לאפ-סטור. סדרת המשחקים האלה, שזכתה בעונתה הראשונה במלאן תארי "משחק השנה" באתרי גיימינג רבים ברחבי העולם, מעמידה את השחקן בפני בחירות בלתי אפשריות, זאת על מנת לאפשר לו לשמור על חייו וחיי חבריו מהזומבים ובני האדם שמאכלסים את עולם The Walking Dead.

הפרק הראשון של העונה, ששוחרר לפני כחודשיים, היה יחסית מאכזב. הוא לא היה רע, אבל גם לא הצליח לשחזר את השיאים הרגשיים של פרקי העונה הראשונה. הפרק השני הוא כבר סיפור אחר לגמרי, שמוכיח ש-TellTale, אולפן המשחקים שאחראי לפיתוח המשחקים האלה, עדיין לא איבד את זה. מומלץ רק להכין טישו לפני המשחק - אם יש בכם טיפת אנושיות הוא יגרום לכם לבכות.

אם עדיין לא קניתם את הפרק הראשון של העונה, תצטרכו קודם לקנות אותו (19.90 שקלים) ואז לרכוש את הפרק השני בנפרד ב-19.90 שקלים נוספים. ניתן גם לקנות כרטיס לכל הפרקים בעונה, שתכלול בסופו של דבר חמישה מהם, ב-59.90 שקלים נוספים.

לחצו לעמוד העונה השנייה של Walking Dead: The Game

מבוכים ולבנים

בלוק לג'נד – block legend. מתוך GOOGLE PLAY,
לבנים אגדתיות, חבל , איטונג יכלו לשים פה אחלה חסות/מתוך GOOGLE PLAY

בתואר "המשחק הממכר של השבוע" זוכה בלי מאמץ Block Legend - שילוב של "מבוכים ודרקונים" עם פאזלים סטייל Bejewled. הקונספט הזה לא חדש - אנחנו מכירים אותו עוד מ-Puzzle Quest הקלאסי, אבל הביצוע מושלם והשמחה גדולה: במהלך השלבים הרבים של המשחק תצטרכו לפתור פאזלים כדי לבצע פעולות שונות, כאשר מידי פעם יופיעו מפלצות שיאלצו אתכם להחליף טקטיקה.

כך למשל, כשאין מפלצות הדגש שלכם יהיה על איסוף זהב ובריאות - אך כשתופיע מפלצת תצטרכו לתקוף אותה ולהגן על עצמכם באמצעות לחיצה על אלמנטים שונים במסך.
יש הרבה דמויות לאסוף, כל אחת עם יתרונות וחסרונות משלה, והרבה מאוד שלבים ומפלצות שצריך לנצח. זה ממכר, זה כיף וזה לא יתן לכן להתנתק מהסלולרי שלכם במשך שעות ארוכות.

המשחק זמין הן לאנדרואיד והן למכשירים של אפל. כרגיל במקרים אלה, יש הבדל קל במחירים עקב חישוב שונה של המרת דולרים לשקלים: באנדרואיד המשחק עולה 6.80 ואצל אפל 7.90 (במקור זה 2 דולרים).

אולי הגיע הזמן שמישהו יכתוב מייל לאפל ויבקש מהם לעדכן את מדד השער שלהם. הדולר לא היה קרוב כל כך לארבעה שקלים כבר הרבה הרבה זמן. מצד שני, לכו תדעו, אולי זו עוד אחת מהשיטות בעזרתן החברה הזאת הפכה לאחת הרווחיות בעולם.

להורדת המשחק לאייפון
להורדת המשחק לאנדרואיד

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מי שם?

Knock Knock Game היה משחק אימה עצמאי שיצא למחשב האישי לפני מספר חודשים. השבוע הוא הגיע לאייפד - ואם בא לכם לצאת לחוויה ממש ממש מוזרה - זה המקום.
גיבור המשחק הוא נער די משונה, שמתעורר בבתים נטושים וחשוכים, בהם הזמן עצר מלכת. עד מהרה הוא מגלה שחבורה של מפלצות החליטה לשחק איתו מחבואים, ושכדי להביס אותם הוא צריך להסתובב בבתים מבלי להתפס ולחפש שעונים שיעבירו את הזמן קדימה אל הזריחה.

הקונספט מוזר, והסיפור שמלווה את המשחק הזה מוזר אפילו יותר. למרות שמבחינת גיימפליי Knock Knock הוא לא משחק מושלם, שמתבסס יותר על ניסוי וטעייה מאשר על למידה אמיתית, אני נוטה לסלוח לו בגלל הגרפיקה המצויינת והאווירה המקריפה.

המחיר קצת כואב: 20 שקלים, לא כולל את התשלום לפסיכולוג לאחר מכן שיעזור לכם להתגבר על הסיוטים. מומלץ מאוד לשחק על iPad - הגרפיקה הזאת מושלמת למסך הגדול.

לחצו כאן להורדת המשחק מהאפ-סטור

בציר ישראלי

Air Hockey Mania - Disky. אפסטור,
המאזן הפנים משרדי שלנו בוואלה עומד כרגע על: דישון - 4, אלנקווה - 2, ארליך - 1/אפסטור

ל-דיסקי, המשחק הישראלי של Crazy Labs הישראליים, חיכיתי כבר הרבה זמן. בסוף 2012 המשחק הזה זכה במקום הראשון בתחרות המשחקים הניידים של תערוכת המשחקים Game Connection, מה שאומר שזו לא רק הגאווה הישראלית שגרמה לי להתאהב בטריילר שלו, אלא שגם מעבר לים זיהו את הפוטנציאל שלו.

השבוע דיסקי סוף סוף הגיע לחנות האפליקציות של האייפד - ומקיים את ההבטחה שלו להיות אחד מהמשחקים המהירים ביותר על הטאבלט. המשחק, שמיועד לשני שחקנים, הוא שולחן הוקי-אוויר וירטואלי. המטרה שלכם היא להעיף את כל הדסקיות לצד השני של השולחן, בעוד היריב שלכם, שיושב באותו צד שני, ינסה לעשות אותו דבר אליכם. באמצע יש גם קרן לייזר מנתבת-צבעים שהופכת את כל העסק לעוד יותר מסובך.

ברגע ששני השחקנים מבינים את הקטע הקרבות הופכים להיות מהירים, מפתיעים וממש ממש כיפיים. מומלץ מאוד - וזה אפילו בחינם!

לחצו להורדת המשחק מהאפ-סטור

* אם גם אתם ישראלים ופיתחתם משחק שנראה לכם ששווה שנכתוב עליו כאן, כתבו לנו ל-wallaweb@walla.net.il

מה עובר על סוני?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דמויות ממוחשבות מעמידות פנים אנושיות מתוך Uncharted 3/מערכת וואלה!, צילום מסך

ובינתיים, בצד הנייח של תעשיית המשחקים, דברים לא טובים עוברים על חברת סוני. השבוע נודע לנו על שתי דמויות מפתח בחברה שעזבו את החברה, לקול אנחה קולקטיבית של כל הגיימרים שאוהבים את משחקי הפלייסטיישן.

הראשונה היתה אמי הניג, האישה מאחורי סדרת משחקי Uncharted, שהיא סדרת המשחקים הכי חשובה ומוערכת שיצאה לקונסולת הפלייסטיישן 3. הנינג היתה הרוח החיה בתהליך פיתוח המשחקים האלה. היא יצרה את הדמויות, כתבה את התסריטים וביימה את כל האקשן - אך ככל הנראה היא לא תספיק לסיים לעבוד על המשחק הרביעי בסדרה, שצפוי לצאת במהלך השנה-שנתיים הקרובות לקונסולת הפלייסטיישן 4 החדשה. הסיבות בגללן עזבה הניג את סוני ואולפן הפיתוח Naughty Dog עדיין מעורפלות, אל השמועות מספרות שזו לא היתה עזיבה ברוח טובה.

השני לעזוב הוא ג'ק טרטון, מי שהיה נשיא ומנכ"ל הזרוע הבידורית של סוני בארצות הברית. מדובר באחד מבכירי החברה, ואחד הפטרונים הגדולים ביותר של מותג הפלייסטיישן. גם במקרה זה לא ברור למה הבכיר החליט לעזוב את החברה, ואיך (אם בכלל) הפרישה שלו תשפיע על חטיבת המשחקים של החברה.

אז נכון, לא צריך להכנס לפאניקה. סוני הגדולה תסתדר גם בלי אמי וג'ק. ועדיין - מדובר בשתי דמויות מפתח בעסקי המשחקים של סוני - ויהיה מעניין לראות לאן היא תלך מכאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully