וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק כבר לא תעבור שינוי משמעותי בפיד

השינויים החדשים בפיד של פייסבוק מאכזבים, סמסונג משיקה רדיו סטרימינג ויאהו הורסת סטארט-אפים: חדשות הטק

עיצוב חדש-ישן לפייסבוק

הניוזפיד החדש של פייסבוק. פייסבוק, אתר רשמי
הפיד החדש שהציג פייסבוק/אתר רשמי, פייסבוק

לא כל המשתמשים נחשפו אליו, אבל חלק מגולשי פייסבוק כבר קיבלו עדכון של פיד החדשות שהטמעתו החלה בימים האחרונים. העיצוב החדש מקרב את גרסת המחשב משמעותית למראה המובייל של החברה, וגם מכווץ את הרשימות הארוכות שהיו קיימות באופן קבוע בבר הצדדי. "החלום של פייסבוק על הפיכת פיד החדשות שלכם לעיתון של עדכונים דמויי RSS - הסתיים באופן רשמי", קבעו ב-The Verge על רקע השינויים וביטול האפשרות לפיד שמורכב מקבוצות בלבד, תמונות בלבד וכו'.

העיצוב החדש כולל הגדלה של תמונות ושימוש בפונט חדש, כמעט שנה לאחר שהתנסתה פייסבוק בעיצוב שבלט בעיקר בזכות השחרת הסרגל הצדדי ונגנז בסופו של דבר.

הרדיו של סמסונג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סמסונג השיקה בסוף השבוע שירות רדיו בסטרימינג בשם Milk Music, המיועד לבעלי מכשירי גלקסי בלבד. לפי הדיווחים, השירות מציע אפשרות בחירה בין 200 תחנות רדיו וכולל 13 מיליון שירים, והמשתמשים יוכלו לדלג על שישה שירים בתחנה אחת במשך שעה. בניגוד למתחרים כמו פנדורה, השירות של סמסונג אינו כולל פרסומות. יצוין שהשירות מוגבל גיאוגרפית, ומשתמשים בישראל אינם יכולים להוריד את האפליקציה דרך גוגל פליי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

רוב הסטארט אפים שיאהו רכשה - נסגרו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאייר/מערכת וואלה!, צילום מסך

תחת ניהולה של מריסה מאייר, 31 מבין 38 חברות הסטארט-אפ שנרכשו על-ידי יאהו נסגרו – כך דווח באתר ReadWrite בידיעה שכותרתה "יאהו: מחריבת הסטארט-אפים". בידיעה צוין שהחברה נוהגת כך ללא מטרה ברורה, ושלקוחות השירותים הללו נותרים באוויר, בעוד המייסדים מאבדים את השירות שיצרו. "השורה התחתונה: אם סטארט-אפ מעוניין שהמוצר או השירות שלו ישרדו, עליו כנראה לברוח כשיאהו מתקשרת".

אילוסטרציה. ליבי, ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock, ליבי

ויזה ומאסטרקארד חוברות יחד כדי להביא לפיתוחם של אמצעי תשלום בטוחים יותר. חברות האשראי הצטרפו לקבוצה הכוללת בנקים וקמעונאים כדי לדחוף לאימוץ של סטנדרטים בטיחותיים יותר בארה"ב עד 2015. לפי הדיווח ברויטרס, שתי החברות הצהירו כי הקבוצה החדשה תתמקד בתחילה באימוץ טכנולוגיית השבבים EMV, שבמסגרתה נאגר מידע על שבב במקום על רצועות מגנטיות. בהמשך עשויה הקבוצה לדרוש מסירת קוד אבטחה לשם ביצוע רכישות, דבר שיערים קושי מסוים על שימוש בכרטיס גנוב.

מיקרוסופט: 35 אלף בקשות מידע מהממשלה

מחשבים. ShutterStock
מחשבים/ShutterStock

מיקרוסופט דיווחה על קבלה של יותר מ-35 אלף בקשות ממשלתיות למידע עבור 58,676 חשבונות במהלך המחצית השנייה של 2013, מספרים נמוכים יותר לעומת המחצית הראשונה של אותה שנה (37,196 בקשות עם השפעה על 66,539 חשבונות), לפי הדיווח ב-The Next Web . נתונים אלה של 2013 בכללותה נמוכים יותר בהשוואה ל-2012. רוב הבקשות האחרונות הגיעו מרשויות החוק בארה"ב, ואחרות ממדינות כמו טורקיה, בריטניה, גרמניה וצרפת. בנוסף, הצהירה מיקרוסופט ש-76% מהבקשות הביאו לחשיפת נתונים שאינם תוכניים, 21% לא הביאו לחשיפת מידע כלל ו-2.32% מהבקשות הביאו למסירת מידע שמכיל תוכן גולשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully