וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה לא עזרו לאם מסוממת ובתה על אוטובוס בפילדלפיה?

TECH

9.3.2014 / 15:19

סרטון המתעד אישה מאבדת הכרה באוטובוס, כשילדתה מנסה להעיר אותה, עורר את זעם הגולשים על שאיש לא ניגש לעזרתה. רשויות הרווחה גוייסו למצוא את הילדה, שאולי נמצאת בסיכון

אם מסוממת על אוטובוס בפילדלפיה. יוטיוב, צילום מסך
אם מסוממת על אוטובוס בפילדלפיה/צילום מסך, יוטיוב

People Of Septa הוא עמוד פייסבוק מצחיק-עצוב, שאליו מעלים גולשים תמונות של נוסעים מגוחכים בתחבורה הציבורית SEPTA - קווים הנוסעים באיזורים בעייתיים ומוזנחים בפלידלפיה, ארה"ב. בעמוד אפשר למצוא תמונות של שיכורים, נרקומים וסתם עלובי חיים עייפים נרדמים על ספסלי האוטובוס או הרכבת של SEPTA. אבל סרטון אחד שהועלה לעמוד ביום חמישי האחרון פרץ את גבולות העמוד והפך לוויראלי גם מחוצה לו, עד כדי עירוב המשטרה.

בסרטון שהעלה הגולש ג'ון וורן לאתר, נראות אם ובתה (ככל הנראה) - נוסעות באוטובוס של SEPTA. האם מאבדת את הכרתה שוב ושוב, הילדה המודאגת מנסה להעיר אותה. לא ברור אם האם סובלת מבעיה רפואית, עומדת בפני התעלפות או פשוט מסוממת (לסרטון ניתן התיאור "ג'אנקית ובתה"), אבל מה שהרגיז במיוחד את הגולשים וגרם להם לשתף את הסרטון 68,000 פעם בפייסבוק ולצפות בו 450,000 פעם ביוטיוב - היא העובדה שאיש לא ניגש לעזור לאם.

"למה אף אחד לא ניגש לבדוק מה לא בסדר איתה?!" כותב גולש אחד, "ילדה מסכנה", כותבת גולשת אחרת. אחרים תהו למה שירותי הרווחה לא לוקחים מהאישה את בתה, אם היא אכן מסוממת.

הגולשים פרסמו את הסרטון על עמוד הפייסבוק של משטרת פילדלפיה ועמוד הפייסבוק של שירותי הרווחה בפילדלפיה, בדרישה שיאתרו את האם ובתה. אתר החדשות של פילדלפיה, ה-Philly.com, דיווח כי חלק מהגולשים זיהו את האם שבסרטון ואף כתבו את שמה בשרשור, וכי המשטרה מנסה לאמת את המידע. "הרבה אנשים כתבו לנו בדרישה שנעשה משהו בעניין", מסרה דוברת שירותי הרווחה, "רק חבל שאנשים לא ניסו לעזור או לצלצל אלינו בזמן שזה קרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully