וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוט בן שנתיים הציל את אמו בעזרת אפליקציית FaceTime

TECH

12.3.2014 / 8:11

האם איבדה דם רב והחלה מאבדת את ההכרה, אך למזלה בנה - שנהג להטריד את חבריה בשיחות וידיאו באפליקציית FaceTime - מיהר להזעיק עזרה באותה אפליקציה

ABC  ניוז: פעוט מציל את אמו בעזרת הסמארטפון. יוטיוב, צילום מסך
בנטלי בן השנתיים מתאמן לקראת המשבר הבא/צילום מסך, יוטיוב

פעוט בן שנתיים הפך לגיבור מקומי בטוסון, אריזונה, לאחר שהזעיק עזרה לאמו דרך אפליקציית FaceTime בסמארטפון, מדווחת רשת abc news.

האם, לורה טון, נפצעה שעה שניסתה להפריד בין שני כלבים עליהם שמרה. אחד הכלבים תלש את אצבעה, והיא החלה לאבד דם במהירות הולכת וגוברת. ניסיונותיה לחייג לשירותי הצלה בסמארטפון שלה לא צלחו, בגלל כמויות הדם שהקשו על שימוש במסך המגע. שתי הילדות שלה בנות ה-4 היו קפואות מרוב הלם למראה הדם הרב, ולא יכלו לעשות דבר בעניין.

בדיוק כשהחלה לאבד את הכרתה, הופיע הפעוט הגואל - בנה בן השנתיים בנטלי. הוא הגיש לאמו מגבת לעטוף בה את אצבעה, ניקה את מסך הסמארטפון שלה והפעיל מיד את אפליקציית הווידיאו-צ'אט FaceTime, איתה הוא נוהג להשתשע מדי פעם בשיחות חסרות תכלית לחברים של אימא. למזלו, החברה של אימא לא סיננה אותו הפעם וענתה מיד לשיחה. היא הספיקה רק לראות את קצה ראשו של בנטלי במסך - לפני שקלטה את צרחותיה של טון, והזעיקה מיד את שירותי ההצלה, שטיפלו באם. הכול בא על מקומו בשלום, ואם לשפוט לפי היקף הפרסום, אנשי אפליקציית FaceTime יכולים לצאת הסופ"ש לחגוג בקריביים.

צפו בכתבה של ה-abc news:

  • עוד באותו נושא:
  • סמארטפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully