וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק אובמה לא חנון

ברק אובמה התארח בסדרת הרשת הפרועה של הקומיקאי זאק גאליפינאקיס, העליב אותו, התעצבן עליו ובדק לו פצעים. הוא אולי יצא מגניב, אבל ביבי שלנו עשה סלפי!

ברק אובמה מתארח ב-Betweeen two ferns. http://www.funnyordie.com/, אתר רשמי
קרדיט : http://www.funnyordie.com//אתר רשמי, http://www.funnyordie.com/

נחמד להיות חשוב, אבל יותר חשוב להיות מגניב. רק אתמול ראש הממשלה שלנו צילם "סלפי" מדליק כדי להראות שהוא "קול", ונשיא ארה"ב ברק אובמה כבר הספיק לעקוף אותו ולצאת "סופר-דופר-קול" ולככב בפרק בסדרת רשת של אתר Funny or Die. עכשיו ביבי יצטרך לעשות את המוב הבא שלו ולעשות פרק של יניר האחמ"ש, וחבל.

בסדרת הרשת Between to ferns ("בין שני עציצי שרך") יושבים הקומיקאי זאק גאליפינאקיס וסלב כלשהו - בין שני עציצי שרך - ומקיימים שיחה דבילית. כבר הופיעו שם סלבס כמו ג'סטין ביבר, ג'ניפר לורנס וברוס וויליס, ועכשיו הגיע תור האיש החזק ביותר בעולם לצחוק קצת על עצמו.

אובמה מצליח לשמור על פרצוף פוקר כשהוא יורד על גאליפינקוס ואומר שבראדלי קופר היה יותר טוב ממנו בסרט "לפני החתונה עוצרים בווגאס", ומנסה בכוח לקדם את ביטוח הבריאות המקוון שלו. גאליפינאקיס מצדו קורא לאובמה חנון (אובמה: "תשאל את מישל אם אני חנון ותראה מה היא תגיד. לא, אל תשאל אותה, אני לא מרשה לך להתקרב אליה"), שואל אותו איך זה להיות "הנשיא השחור האחרון" ונותן לו לבדוק פצע מגעיל שיש לו על היד. בין לבין יש המון שתיקות מביכות.

לאורך כל השיחה ניצב ביניהם כפתור אדום ומסוכן למראה, שכמו שיכולתם לתאר לעצמכם, נשיא ארה"ב מתעקש ללחוץ עליו בסוף השיחה. והתוצאות הרות אסון.

צפו במערכון:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully