וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנוב, וויילינג כבר עשית?

אחרי הפלנקינג, האאולינג והמילקינג, מגיעה תופעה מטומטמת חדשה לרשת: הוויילינג, בה נדרשים הגולשים להצטלם כשהם קופצים אחורה באוויר כמו ליווייתנים. עבודה טובה, מין אנושי

תופעת ה- Whaling ברשת. VINE, צילום מסך
גברת מה את עושה/צילום מסך, VINE

הרשת לא נחה. תופעות רשת באות וחולפות בה כמו עונות השנה, חלקן מצחיקות, חלקן אוויליות לחלוטין וחלקן פשוט מסוכנות. בהתחלה אלה היו תופעות רשת מבוססות-תמונות כמו ה"פלקנינג" (שכיבה על הבטן במקומות אקראיים), ה"אאולינג" (ישיבה-מכופפת כמו קוף במקומות אקראיים), הווידרינג (בן אדם אחד מכוון יד לכיוון בן אדם שני, שקופץ באוויר, כך שזה נראה כאילו הוא מרים אותו בעזרת המחשבה) והטיבואינג (ירידה על ברך אחת ל"תפילה").

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זוכרים את הפלנקינג?/מערכת וואלה!, צילום מסך

זמן קצר לאחר מכן, הרשת החליטה שתמונות סטילס הן לא מספיקות, והתחילה לייצר תופעות רשת מבוססות-סרטונים, כמו המילקינג (שפיכת חלב על עצמך במקומות אקראיים) או הקווידיצ'ינג (קפיצה עם מקל מטאטא שנערך כך שיראה כאילו הרוכב עף עליו). חלק מהתופעות העמידו את המבצעים אותם בסכנה ממשית שאף נגמרה במוות מספר פעמים. מקרי המוות בעקבות תופעות רשת הפכו לכל כך ידועות, שבתוכנית הטלוויזיה "1,000 דרכים למות", מסקרים באחד הפרקים מקרה מוות שהתרחש מניסיון לעשות פלקינג.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

ועכשיו, תופעת רשת חדשה צצה לה באופק. קוראים לה ה-Whaling. התופעה מתפשטת באתר האפליקציה Vine, בו ניתן לשתף בו סרטונים של כמה שניות. ומה הגולשים עושים? הם מעיפים את עצמם אחורה באוויר מאחורי קיר או גדר, בדומה לתופעה אמיתית ששמה breaching ואותה באמת מבצעים לוויתנים, כשהם קופצים מהמים ונוחתים בחזרה על גבם.

התוצאה של הסרטונים האלה מאוד מצחיקה. יהיה יותר מצחיק כשאחד מהם יהרוג את עצמם.

  • עוד באותו נושא:
  • Vine

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully