וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל טוב, אינטרנט

לפני 25 שנה יצא לדרך ה-World Wide Web ולממציא יש כמה תובנות. וגם: אמאזון מייקרת, ניל יאנג סגר מימון בקלות לנגן וטינדר משדכת סלבס. חדשות הטק

25 שנה לאינטרנט

אתמול ציין העולם 25 שנים להמצאת ה-World Wide Web, התשתית לרשת האינטרנט המפותחת שאנחנו משתמשים בה כיום. לכבוד האירוע, טים ברנרס-לי, שעמד בראש המיזם, התראיין למספר כלי תקשורת. בראיון לגרדיאן הבריטי, תבע עיגון חקיקה להגנה על משתמשי הרשת: "אנחנו זקוקים לחוקה, חוק גלובלי של זכויות", אמר ברנרס-לי, שהגיש את הצעתו למערכת ניהול מידע ב-12 במרץ 1989, והוסיף שיש לבחון מחדש את נושא זכויות היוצרים ברשת, "החוקים שמכניסים אנשים לכלא ונוצרו במידה רבה כדי להגן על מפיקי סרטים".

בנוסף הוא התארח בפורום גולשים ב-reddit. שם הודה שלא ציפה שהשימוש המרכזי של האינטרנט יהיה עבור חתולים. ברנרס-לי התייחס גם לתופעת ההדלפות ואדאורד סנודן שאמר כי הן אולי מה שיציל את החברה. בתוך כך הוא גם הפריך שמועה שטענה שמקור השגיאה המפורסמת באינרטנט "404" היא בכך שלא היו בבניין המשרדים שלו חדר 404 באותה התקופה.

למצוא ללינדזי לוהן שידוך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפליקציית Tinder/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפליקציית ההכרויות מבוססת המיקום "טינדר", תציע בקרוב אפשרות לאימות פרופילים של אושיות מפורסמות. לפי הדיווח ב"הוליווד ריפורטר", האפשרות תהיה דומה לזו שמוצעת בטוויטר. כלומר, האפליקציה תציע חיווי שמאשר שאכן המפורסם הוא מי שהוא טוען שהוא. דפים רשמיים של מפורסמים ומותגים מאומתים גם בפייסבוק. לפי הדיווח, השימוש של סלבריטאים באפליקציה עלה, וכיום ניתן למצוא בה שמות כמו לינדזי לוהן ואשטון קוצ'ר.

בנושא אחר שגם מעורבת בו אישיות מפורסמת. נגן המוזיקה שמציע ניל יאנג למימון בתמיכת ההמון בקיקסטארטר, PonoPlayer, עמד ביעד כבר ב-24 שעות הראשונות. הסכום הראשוני למימון מלא עמד על 800 אלף דולר ונכון לשעה זו, 33 ימים לפני תום הפרויקט, הסכום שגוייס כבר חצה את רף ה-2 מיליון דולר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

אמאזון מייקרים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמזון מפתחת שירות מוזיקה בסטרימינג שיוצע ללקוחות התוכנית בתשלום Amazon Prime, שמחיר המינוי השנתי עבורה צפוי להתייקר. לפי הדיווח בוול סטריט ג'ורנל, השירות יאפשר להאזין לכל שיר מספר פעמים מוגבל. לאחר שתוקף האזנות החינם פג, הגולש יוכל לרכוש את ה-MP3 מאמזון כאמצעי להאצת מכירות.

בינתיים, שירות ה-Prime, שבמסגרתו מציעה אמזון משלוח מהיר בן יומיים בלבד עבור מיליוני פריטים לפי הצהרתה, הוביל אותה לתביעה. לפי דיווח באתר רשת ABC, משתמשת טוענת שאמזון מעודדת ספקים ומוכרים לנפח את מחירי הפריטים למנויי ה-Prime ולכלול בהם את הסכום שהיו גובים עבור המשלוח, מבלי לציין שמדובר בעלויות משלוח, כך שלקוחות השירות שאמור להיות חינמי משלמים פעמיים.

  • עוד באותו נושא:
  • אינטרנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully