וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון רשת של "שלום עכשיו": "איזה כיף להיות ימני"

TECH

14.3.2014 / 10:05

"שלום עכשיו" פרסמו סרטון בו הם מחופשים לימנים ושרים בציניות איזה כיף להיות ימני. התגובות הזועמות לא איחרו לבוא - גם מהצד השמאלי

"שלום עכשיו" העלו אמש (ה') ליוטיוב קליפ אנטי-ימני, ובו הם מחופשים לימנים ושרים שורות כמו "איזה כיף להיות בכנסת, ופשוט להשתיק את כל מי שלא בא לי טוב" ו"אני הכי נהנה מהמיליונים שנשפכים עליי בכיף", ועוד הסברים על למה נורא נוח להיות ימני. בסרטון, שמבוסס על מנגינת השיר "Got My Mind Set on You", משתתפים גם ח"כים מוכרים כאיתן כבל, איציק שמולי ואילן גילאון.

התגובות לסרטון מיהרו להגיע - באופן מפתיע, גם גולשים שמאלנים לא עפו עליו, ורבים מהם הגיבו שהוא מביך. הממיסט השמאלי אמיר שיבי כתב למשל "צוות לאטמה ממש השתפר ומייצר סאטירה נוקבת על אחת הסיבות בעטיין השמאל מתקשה להתרומם: סטריאוטיפיזציה של המחנה השני. רגע!!"

מהצד הימני, נכתבו תגובות כמו "במילים אחרות תושבי הדרום: הברזלים שעפים עליכם עכשיו זה הפחדות של הימין", "איזה כיף להיות שמאלני, שכל מי שלא מסכים איתי הופך להיות ג-ז-ע-נ-י" ו-"רגע.... אז זה מה ששמולי עשה עד עכשיו מאז שלקחו אותו לכנסת?"

הגולש אביתר גת העלה סדרה של תמונות מההתנתקות, מיידוי אבנים על מתנחלים וסיטואציות דומות וכתב בציניות "איזה כיף להיות ימני".

ואילו "אבא קריר" העלה סרטון תגובה קצת בוסרי אבל העיקר הכוונה, שנקרא "איזה כיף להיות שמאלני":

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully