וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפטיפ בהלם: סרטון שיורד על יוצרי "פינת ליטוף"

פארודיה אכזרית על הצמד ניר וגלי (יוצרי "פינת ליטוף" ב"ארץ נהדרת") עלתה לרשת. ניר גרבר: "זה לא מפריע לי, אבל הם גורמים לאנשים לחשוב שזה סרטון שלנו"

ניר וגלי הם סיפור הצלחה אינטרנטי: מיוצרי אנימציה שפרסמו מערכוני חיות מצחיקוליים ביוטיוב שעברו מפיד לפיד, הגיע הצמד לתכנית הפריים-טיים מהפופולריות במדינה - "ארץ נהדרת"; שם הפכה "פינת ליטוף" שלהם לאחת הפינות האהובות בתכנית, והתפיחה את מאגר המעריצים שלהם לכמעט 45 אלף לייקים בעמוד הפייסבוק הרשמי.

וכשאתה הופך לאיקוני, מתחילות הפארודיות. אתמול עלה לרשת סרטון פארודי שמחקה את האנימציה של מערכוני ניר וגלי, יורד על נושאי הסרטונים שלהם (חיות) ועל הסגנון (פאוזה, "בסדר. בסדר") ואת כל זה מדגים באמצעות סצנת סקס מרהיבה בין שני היוצרים תוך כדי שהם מברכים זו את זה "שנה טובה":

לסרטון אחראית קבוצת קומיקאים פרובוקטיבית בשם "כל מה שמצחיק בעולם" (גילוי נאות: אחד המשתתפים ביצירת הסרטון הוא בן זוגה של הכותבת). מאחר שהסרטון עלה בתחילה תחת השם "ניר וגלי - הסרטון עם התפוח", חלק מהגולשים שנתקלו בו חשבו שמדובר בדבר האמיתי. אבל גם אלה שלא, במיוחד מעריצי הצמד המקורי, חשו נפגעים.

"מי שיצרו את הסרטון הזה הם אנשים עלובים ומכוערים. ניר וגלי הם יוצרים ברמה אחת לפחות מעל כל מה שנוצר כאן בתחום האנימציה", כתב אחד המגיבים ו-"המעשה הכי טוב של החבורה הזאת יכולה לעשות כרגע הוא למחוק את הסרטון הזה ואולי להתנצל." כתב אחר. גם בעמוד הפייסבוק של איגוד מקצועות האנימציה הקולגות התרגזו, והתפתח דיון על גבולות ההומור השחור והירידות ההדדיות של יוצרים קומיים זה על זה.

מתוך "פינת ליטוף" של ניר וגלי, ארץ נהדרת. פייסבוק, צילום מסך
מתוך "פינת ליטוף" של ניר וגלי ב"ארץ נהדרת"/צילום מסך, פייסבוק

בשיחה עם ניר גרבר, ה"ניר" של ניר וגלי, הוא הבהיר שהכול סבבה אצלו. "אני לא בקטע של צנזורה, אין לי מוסר כפול בדברים האלה", אמר, "אפשר לצחוק הכול וזה לא מפריע לי, למרות שאני לא מבין למה הם עשו את הסרטון הזה בכלל, אולי מתוך קנאה או לא יודע מה".

אז כן מפריע לכם שעשו את הסרטון.

"העניין היחידי שהפריע לי זה שהשתמשו בשמות שלנו וזה הטעה אנשים. תהיה גבר, תשים את השם שלך. הם פשוט מנסים לרכב עלינו ולפרסם את עצמם על חשבון השם שלנו".

אבל ככה זה פארודיות וחיקויים: רוכבים על מושא החיקוי, ומנצלים את השם שלו.

"נכון, אתה לא משתמש בשם של מישהו אחר. אז עשיתם את זה וסבבה, צחקתם עלינו והשפלתם אותנו, אבל לפחות אל תשימו את השם שלנו. יש אתיקה בסיסית, גם באינטרנט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully