וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערה תיעדה את ההתאבדות שלה באינסטרגם?

TECH

17.3.2014 / 17:19

תמונות בחשבון אינסטגרם של משתמשת סינית מתעדות שריפת חפצים וצילום רגליים משתלשלות מחלון, במה שנראה כרגעים האחרונים לפני ששמה קץ לחייה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונות מחשבון האינסטגרם של jojotsai1012 מ-07.03.2014, כנראה היום האחרון בחייה/מערכת וואלה!, צילום מסך

למשתמשת האינסטרגם jojotsai1012 משנחאי יש עכשיו מעל 61,000 עוקבים. אם הסיפור העולה מהתמונות שלה נכון היא לא זכתה לראות את כל התומכים האלו מצטרפים למעקב אחרי החשבון שלה, מאחר ומהתמונות שלה עולה כי היא תיעדה את ההתאבדות שלה באינסטרגם.

על פניו מדובר בחשבון אינסטרגם רגיל לחלוטין של נערה סינית ובו כמות נכבדה של סלפיז של הגולשת וכמובן חתולים. אלא שב-6 במרץ הוא מתמלא בצילומים של שיחות טקסט בינה ובין מי שהוא כפי הנראה בן הזוג שלה לשעבר ומקור הצער שלה.

ב-7 במרץ שתי תמונות מתארות שריפת חפצים בתוך דירה לצד הכיתוב תמונה: "שיישרף, כל הדברים ירחפו ויעלמו כמו אפר", וצילום אחרון של רגליים משתלשלות מבעד לחלון בקומה גבוהה.

תמונה מיום ההתאבדות של נערה סינית באינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
תמונות מחשבון האינסטגרם של jojotsai1012 מ-07.03.2014, כנראה היום האחרון בחייה/צילום מסך, אינסטגרם

"אני ארדוף אותך יום ולילה אחרי שאמות"

אלו היו המילים האחרונות שפרסמה jojotsai1012 לחבר שלה לשעבר באינסטגרם. "לא עשיתי שום דבר רע (במיוחד) בחיים שלי, אז למה להעביר אותי עינוי כזה?" היא כותבת לצד אחת התמונות. צילומי השיחות מתארות את תהליך הפרידה של בני הזוג.

קשה לאמת אם אכן מדובר בהתאבדות. ברשת מופיעה תמונה ובה לכאורה גופתה של נערה שקפצה מבניין (אזהרה, תמונה קשה לצפייה) בעל חזות דומה לזו המופיעה בצילום של הנערה מבעד החלון.

בפורום הסיני מופ, בו שותפה התמונה לראשונה, הזדהה אדם בתור שכנה של jojotsai1012 ובו טען כי: "זה אמיתי, אנחנו גרים באותו בניין, היא מתה בשבת בבוקר. לא משנה מה, כמה אומץ הייתה צריכה ילדה קטנה כדי להרוג את עצמה? מקווה שהיא תמצא שקט בחיים אחרי המוות".

זה אינו המקרה הראשון שבו גולשים משתמשים ברשתות החברתיות לשתף בתחושות אובדניות או לתעד התאבדויות. בדצמבר שנה שעברה דיווחנו על צעיר שניסה להצית את עצמו בשידור חי ב-4chan. רשתות חברתיות יכולות להיות כלי נהדר לתמיכה והקלה בתחושות קשות עבור כל אחד, אולם כשזה לא עובד מומלץ לפנות למוקדי סיוע מיומנים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

מי שחש מצוקה מוזמן לפנות לגורמים הבאים

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully