וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלפי הסרטן שלי

כוכבת האינסטגרם החדשה היא קשישה בת 80 חולת סרטן, שרוקדת מול המצלמה, עושה פרצופים מצחיקים ובאופן כללי נהנית מהחיים. הראפר פארל וויליאמס כבר התאהב

האינסטגרם של סבתא בטי. אינסטגרם, צילום מסך
סבתא בטי, מתוך עמוד האינסטגרם שלה/צילום מסך, אינסטגרם

האינטרנט מלא בדברים רעים שגורמים גם לאנשים החסינים ביותר להזדעזע בכורסא. אבל פעם בכמה זמן קופצת תופעת אינטרנט שגורמת גם לציניים מבינינו להרגיש כאילו יש פואנטה לכל העניין הזה, כך שאנחנו אפילו יכולים לסבול את הדברים הרעים.

אחד מהדברים הללו היא משתמשת האינסטגרם בטי סימפסון. לא, לא מדובר בעוד דוגמנית של ספורטס אילוסטרייטד שהחליטה לקחת חלק בפרויקט ביקיני ביום, אלא בסבתא רבא בת 80 אשר נלחמת בסרטן, יחד עם יותר מרבע מיליון עוקבים ברשת החברתית.

האינסטגרם של סבתא בטי. אינסטגרם, צילום מסך
תמונה של סבתא בטי, מתחתיה נכתב: "נחשו מי נמצאת עכשיו אצל רופא הסרטן שלה ואוכלת סוכריה כחולה? מיילי סיירוס כלום לעומת סבתא בטי!"/צילום מסך, אינסטגרם

הכול התחיל עם הנכד זאק בלדן, שהחליט לפתוח את עמוד האינסטגרם בשביל סבתו החולה בינואר השנה, כדי לעזור לה להתמודד עם הסרטן. סימפסון, מצידה, קוראת לעוקביה ?חברים? ומקבלת אותם בחיבה ובאהבה, גם את העוקבים המפורסמים דוגמת הראפר פארל וויליאמס. באחד מהראיונות שלה לרשת ABC היא הסבירה כי נכדה פתח את העמוד בשבילה כי הוא אוהב אותה, וכי ?הוא לא רוצה לאבד אותי והוא פשוט טוב אליי?.

הדבר המקסים במיוחד בעמוד האינסטגרם של סימפסון הוא שהוא לא מלא בתמונות מדכאות של מחטים וסרטן, אלא בסבתא הכי מגניבה שאי פעם תראו - רוקדת, מפזזת, שרה, עושה דאקפייסים חושניים למצלמה וגורמת לכל מי שמסתכל בעמוד שלה להרגיש זקן יותר ממנה. ואכן, סבתא בטי, אשר מתגוררת באינדיאנה, דואגת לעדכן את האינסטגרם שלה בסלפיז חמודים להפליא ובסרטונים מגניבים, ביניהם ריקוד לשיר ?שמח? (Happy) של אותו פארל וויליאמס העוקב המסור:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הפופולריות המרשימה של סימפסון לא מפתיע לנוכח היותה כל כך שמחה באופן טבעי וצעירה בנפשה, ונראה כי היא באמת מעריכה את הכמות הגדולה של האנשים אשר עוקבים אחריה, תומכים בה ורוצים שהיא תחיה לנצח. ללא ספק, סבתא בטי היא הסבתא הכי מגניבה אי פעם.

אם אתם רוצים אתם מוזמנים לעקוב אחר בטי, להשאיר לה תגובה על תמונה, או אפילו לשלוח לה מכתב אולד-סקול לתיבת הדואר שלה - זו הכתובת:
Grandma Betty
Jeffersonville, Indiana, ZIP Code 47131 P.O. Box 383


וזה חשבון האינסטגרם:
http://instagram.com/grandmabetty33

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully