וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל פלוס שוב מעצבנת גולשים

גוגל שוב מנסה לדחוף לגולשים את גוגל+, VIMEO משיקה אפליקציית עריכת וידיאו ואפל היא המותג הכי יקר בארה"ב. חדשות הטק

גוגל מעצבנת את הגולשים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
google voice/מערכת וואלה!, צילום מסך

כולם אוהבים לשנוא את גוגל פלוס, ועכשיו יש עוד סיבה: בקרוב שירות ההודעות הקוליות החינמי של גוגל, Google Voice, יתמזג עם הרשת החברתית של גוגל, כך לפי אתר 9to5Mac. זה אומר שמי שירצה למשיך להשתמש בשירות הקולי יצטרך להחזיק ולתחזק חשבון בגוגל פלוס, והגולשים כבר מביעים את זעמם על כך ש"גוגל רוצחת את Google Voice".

תכנית ה-Android Wear

ועוד בענייני גוגל: החברה גוגל הכריזה אתמול על תכנית Android Wear, המשלבת מערכת הפעלה סלולרית עם מכשירים לבישים. התכנית מיועדת לשעונים חכמים ולמכשירים נוספים, ומציגה את החזון של גוגל בתחום: הצגת מידע חיוני בזמן אמת, ביצוע פקודות קוליות ובקרה אחר בריאות וכושר. במסגרת הפרסום, קראה החברה למפתחים להירשם לתכנית חדשה הפתוחה להם.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

דרופבוקס: הפרדה בין הבית לעבודה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דרופבוקס תשיק באפריל תכונה חדשה, שתאפשר למשתמשים ליצור הפרדה בין חשבונות אישיים לחשבונות המיועדים לעבודה ולהחליף ביניהם, כך דווח אתמול ב-The Verge. באירוע שתקיים ב-9 באפריל, צפויה דרופבוקס לחשוף שורה של תכונות חדשות.

אפל - הכי שווים

טים קוק. AP
טים קוק/AP

אפל היא המותג האמריקאי בעל השווי הגבוה ביותר בעמק הסיליקון לפי הדירוג שפרסמה חברת Brand Finance, העוסקת בייעוץ בנושא שווי של נכסים בלתי מוחשיים. רשימת 50 החברות המובילות בארה"ב כללה שמות טכנולוגיים, שבראשן אפל (עם שווי של 104.7 מיליארד דולר), גוגל (68.6 מיליארד דולר) ומיקרוסופט (62.8 מיליארד דולר).

עוד בנושא אפל, החברה השיקה גרסה מוזלת של מכשיר האייפון 5C, שמראש מיועד לשוק נמוך יותר ממקבילו, האייפון 5S. לפי ה"וול סטריט ג'ורנל" הדגם החדש, בעל זיכרון בנפח 8 ג'יגה-בייט, הושק בחלק ממדינות אירופה כמו בריטניה וצרפת, וכן בסין ובאוסטרליה, ולא מיועד להשקה בארה"ב. מחירו בבריטניה, לפי הדיווח, עומד 429 פאונד (כ-711 דולר) ללא חוזה בחברה סלולרית, לעומת 469 עבור הדגם הקודם שנמכר עם זיכרון כפול.

ה-NSA יכולים להקליט אתכם

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

באפשרות ה-NSA להקליט כל שיחה שנעשית מחוץ לארה"ב ולאגור אותה למשך חודש – כך טוענים מקורות המעורים בתכנית המעקבים של הארגון בפני ה"וושינגטון פוסט", שאף הציגו מסמכים בנושא. מערכת זו מכונה MYSTIC, והחלה לפעול ב-2009.

מעכשיו תוכלו לערוך ב-VIMEO

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Vimeo, מפתחת פלטפורמת הווידאו המקוונת המתחרה ביוטיוב, רכשה את חברת Cameo, שפיתחה אפליקציה לעריכה פשוטה ומהירה של תכני וידאו, דווח באתר re/code. האפליקציה של החברה הושקה לראשונה לאפסטור באוקטובר האחרון.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully