וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לו רק היית קצת פחות התובעת-הכללית שלי

התובעת הכללית של חצי האי קרים הפכה לסמל אירוטי ברשתות החברתיות, שפרסמו ציורים סקסיים שלה והקימו לה אתרי מעריצים. כיף להתעניין בפוליטיקה

לא קל להיות אישה יפה בפוליטיקה. גם לא קל להיות אישה מכוערת בפוליטיקה. באופן כללי, אם את אישה שמנסה לעשות עם עצמך משהו ציבורי שלא קשור למראה החיצוני - באסה לך. אפילו לרצוח כבר לא נותנים לך בלי שידביקו לך כינוי כמו "הרוצחת הסקסית", ווינק ווינק, הו בהחלט הייתי נותן לה "ביקור התייחדות" אם אתם מבינים למה אני מתכוון, ווינק ווינק.

בשבוע שעבר הופיעה נטליה פוקולנסקיה, התובעת הכללית החדשה של חצי האי קרים, במסיבת עיתונאים ראשונה. לנאום שלה ברוסית צורפו כתוביות תרגום בשלל שפות, כולל עברית, אבל מבחינתם הגולשים התרגום יכול היה להיות פשוט "האבה האבה, איזה כוסית!".

וכך הפכה דמותה של עורכת הדין היפה לאייקון אינטרנטי המסמל - ובכן - כוסיות. אמני מנגה יפניים הפכו אותה למוזה - גם תווי פנים של נערה וגם מדים?! ההנטאי ממש כותב את עצמו - וציירו שלל גרסאות שלה, כאישה בוגרת וחושנית או כילדה תמימה ומתוקה, תלוי מה עושה להם את זה.

עמוד המעריצים של נטליה בפייסבוק עומד על למעלה מ-40 אלף חברים, ושם גם מתפרסמים דיוקנאות מצוירים שלה ותמונות אישיות שהעלתה בעבר לרשת חברתית, בכתפיים חשופות או נשכבת על ספה אדומה, כמו גם שירי הלל ליופיה. הנה כמה:

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully