וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התינוקת הנטושה מצאה את אימא בפייסבוק - אחרי 27 שנה

TECH

27.3.2014 / 15:25

התינוקת שננטשה בתוך פח ב"ברגר קינג" לפני 27 שנה פרסמה פוסט בפייסבוק "עזרו לי למצוא את אמי שנטשה אותי". בתוך פחות מחודש - היא זכתה לחיבוק ראשון מאימא

קתרין דפריל מחפשת את אמה בפייסבוק. פייסבוק, צילום מסך
קתרין דפריל מחפשת את אמה בפייסבוק/צילום מסך, פייסבוק

זוכרים את "תינוקת הברגר קינג"? המקרה המפורסם בפנסילבניה ארה"ב, בו נערה ילדה תינוקת ונטשה אותה בתוך פח אשפה בשירותים של סניף "ברגר קינג", לפני 27 שנה. נערכו אז חיפושים נרחבים אחר האם הנוטשת, אך היא לא נמצאה - עד עכשיו.

התינוקת גדלה והייתה לאישה צעירה בשם קתרין דפריל, נשואה ואם לשלושה. בתחילת החודש פרסמה דפריל, בעידוד הוריה המאמצים, פוסט מיוחד במינו בפייסבוק. היא הצטלמה עם שלט שעליו כתוב: "מחפשת את האימא הביולוגית שלי. היא ילדה אותי ב-15 בספטמבר 1986. היא נטשה אותי בשירותים בברגר קינג כשהייתי בת כמה שעות בלבד, אלנטאון פנסילבניה. בבקשה עזרו לי למצוא אותה על ידי שיתוף הפוסט הזה. אולי היא תראה את זה. תודה".

ואכן, את הפוסט שיתפו למעלה מ-30 אלף גולשים, כשחברותיה מגיבות בפייסבוק "בהצלחה!". הפוסט זכה גם לפרסומים באמציע התקשורת, ובסופו של דבר הגיע גם לאם האבודה, והיא פנתה לעורך דין שהפגיש ביניהן. האיחוד לא תועד, אך דפריל סיפרה ל-CNN שהדמיון שלה לאימא שלה היה פשוט מדהים, כמו להסתכל במראה. "קיבלתי ממנה את החיבוק שלו חיכיתי 27 שנה", סיפרה, ואמרה שהן יישארו בקשר מעתה והלאה.

המפגש אפשר לדפריל לשמוע סוף סוף מדוע נטשה אותה אמה. מתברר שכאשר הייתה בת 16, נאנסה האם בזמן טיול בחו"ל והיא שמרה את ההריון בסוד כי חששה מתגובת הוריה. כשילדה לבסוף את קתרין בחדרה, פחדה לקחת אותה לבית החולים ולהיחקר על ידי הרופאים, לכן הניחה את התינוקת בשירותים של ברגר קינג - שם הניחה שמישהו כבר ימצא אותו ויטפל בה. "היא לא זרקה אותי, היא שמה אותי במקום שימצאו אותי", אמרה דפריל והוסיפה: "אני סולחת לה, ב-110 אחוז, לחלוטין".

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully