וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתרים אג- חכו לזה! -דיים

הבלוג של בארני, האתר של בר "פאזלס" ומזימת הגדלת החזה הכפולה: לכבוד הפרק האחרון, הנה מצעד ההברקות האינטרנטיות של הסדרה "איך פגשתי את אימא"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הלילה זה קורה: "איך פגשתי את אימא שלך" סוף סוף נגמרת. גם אם לא עפתם על סוג ההומור שלה, אי אפשר להכחיש שהיה לה קטע. ואחד האלמנטים המגניבים יותר בסדרה הוא האינטראקטיביות שיצרה עם הצופים שלה - בעיקר, באמצעות אתרי אינטרנט פיקטיביים. לכל אתר שהוזכר בסדרה,הקימו היוצרים אתר אמיתי במציאות. לכבוד הפרק האחרון שישודר היום (ב'), הנה חמשת הטובים ביותר, ועוד שלושה מוצלחים. לא חייבים להיות מעריצי הסידרה כדי להנות מהם, אבל כנראה שכדאי לדעת מי זה בארני ומי זה טד, לפחות.

האתר Ted Mosby is a Jerk

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתוך הפרק Ted Mosby, Architect

אולי האתר המפורסם ביותר שנפתח לסדרה. יש בו שיר בן 20 דקות המספר כמה טד מוסבי הוא מניאק. פרט לכך מופיע באתר קישור לתמונות של סרטי הפורנו שעשה טד מוסבי (למעשה שחקן פורנו בעל אותו שם), וציורים המראים איזה עתיד יוצרת האתר מאחלת לטד. אלו כוללים את טד נאכל על ידי זאבים, טד נרצח על ידי דרקון וטד טובע בחול טובעני. אבל בציורים טד נראה מאוד כמו בארני דווקא. למה? כי באותו פרק, בארני התחזה לטד, שכב עם בחורה וזרק אותה - והיא בתגובה הקימה את האתר "טד מוסבי הוא מניאק", כשהיא מבלבלת בין טד לבארני.

אגב, בחורה אחרת, ויקטוריה, שאחזה במערכת יחסים משמעותית עם טד, יצרה את האתר tedmosbyisnotajerk.com בתגובה לאתר הקודם. אבל שלה פחות מצחיק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

האתר guyforceshiswifetodressinagarbagebagforthenextthreeyears.com

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתוך הפרק everything must go

דוגמא למחויבות של הסידרה לגבות כל בדיחה שלה. לילי ומרשל צריכים כסף, מרשל מציע שלילי תמכור חלק מהבגדי מעצבים שיש לה באתר שייקרא lilyandmarshallselltheirstuff.com - "לילי ומרשל מוכרים את הדברים שלהם". לילי, שמתבאסת למכור את הבגדים שהיא כה אוהבת, מרגישה שמרשל כאילו מכריח אותה ללבוש זבל אם תמכור את הבגדים, ומרגישה ששם הולם יותר לאתר יהיה guyforceshiswifetodressinagarbagebagforthenextthreeyears.com - "בחור מכריח את אשתו ללבוש שקית אשפה למשך שלוש השנים הבאות". בדיקה קצרה שלהם בגוגל מעלה שאתר כזה כבר קיים ויש בו תמונות של בחור ובחורה, כשהבחורה לבושה בשקית אשפה וברקע שיר שנשמע צרפתי עם המילה garbagebag חוזרת בו.

אגב, השחקן שמופיע כגבר באתר, מופיע גם באתר deddogphotography.com, אתר צילומי כלבים של כאילו-השחקן דייויד אליס דאנקן שנותן קומנטרי בדי.וי.די של עונה 4 של הסדרה. אין שחקן כזה באמת, למקרה שלא ברור, והוא הומצא כקטע בשביל שיהיה מישהו שידבר בקומנטרי.

אגב 2, האתר lilyandmarshallselltheirstuff.com לא קיים יותר, אבל כל עוד הוא היה קיים, נמכרו בו אביזרים מהסידרה עצמה כשכל ההכנסות נתרמו לבית החולים לילדים בלוס אנג'לס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Puzzlesthebar.com

מתוך הפרק taligate, וגם three days of snow

בארני וטד מבואסים מהמחירים בפאב הבית שלהם, מקלארן, ומקימים בר בדירה של טד. לבר יש עקרונות ברורים: אין שעת סגירה, אפשר לדבר על פילוסופיה ולעשות סקס בחדר של טד. באתר של הבר העקרונות הללו מוסברים בטקסט שכתבו בארני וטד יחד ("מקום שבו אנשים חכמים, סקרנים ובעלי חזה גדול יוכלו להנות”, כתוב שם ולקהל ברור מי כתב מה). יש תפריט, הכולל חבילת מסטיק שטד מצא בארון, ולוח אירועים בו כתוב מה טד מתכנן, למשל ערב דיונים, ומתחת מה בארני מתכנן, למשל היאבקות בג'לי.

@broslife - הטוויטר הרשמי של בארני סטינסון, ו-barney's blog - הבלוג שלו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בטוויטר של בארני מופיעים טוויטים שמזכירים לצופים לבדוק את הפרק שמשודר הערב, או אופציות לקנות שירים שהיו בסדרה, וסתם כאלה שסתם נועדו לשעשע: "רובין ואני בדיוק חגגנו את יום השנה שלנו. בצורה אנכית", “אתה החבר הכי טוב שלי. חג מולד שמח, פין”. הטוויטים האחרונים בעמוד מתייחסים לסיום הסדרה - ”סוף סוף אוכל לשכב עם חברותיי לעבודה, 'איך פגשתי את אימא' צילמה את הפרק האחרון". הרקע של העמוד הוא אחד הפוסטרים שתלויים לבארני במשרד - תמונה של מטוס ממריא וציטוט משפט של בארני: "כשאני נהיה עצוב, אני מפסיק להיות עצוב ונהיה מדהים במקום זה".

בבלוג של בארני, שתקוע באתר של CBS לתוכנית, הוא מחווה את דעתו על נושאים שעלו בכל פרק. לאחרונה, למשל, הוא מסביר שם איך להתנהג עם מתאבנים של חברים בעקבות הפרק בו בחור בשם ג'רי בלאומן אוכל לו מהצ'יפס. בהתחשב בכמה גרועים הפרקים האחרונים, הבלוג הרבה יותר טוב מהם ואף מחזיר קצת מהווייב הישן של הסידרה.

האתרים stinsonbreastreduction.com ו-linsonbreastlawsuit.com

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתוך הפרק The Stinson Missile Crisis

אתה שני אתרים שבארני הקים כדי לפגוש נשים עם חזה גדול. זה מה שהבחור אוהב, מה יש לעשות? באתר של breast reduction בארני מפרסם עצמו כרופא שיבדוק האם החזה שלך גדול מדי וימליץ לך על ניתוח טוב. ובאתר השני הוא עורך הדין ארני לינסון (אותו דבר רק עם שפם) שיבדוק אם את באמת צריכה ניתוח או שבארני סטינסון סתם מרמה אותך. שני האתרים מתגאים במשחקי מילים דוגמת the breast in NY, או don't put your breast in anyone else's hands.

ועוד Honorable mentions

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

The wedding bride - אתר לסרט המבוסס על חייו של טד עם סטלה, איתה היה אמור להתחתן אך בליל הכלולות חזרה לבעלה לשעבר. הסרט מספר על בחור בשם ג'ד מוסלי, שהוא אידיוט גמור ומניאק, מפסיד את ארוסתו לטובת בעלה המדהים לשעבר. טד אוסר על חבריו לראות הסרט, אך בעונה האחרונה הם צופים הו יחד. באתר יש רק טריילר לסרט וכאילו ציטוטי ביקורות. חביב, אבל יכלו יותר.

the slapbet countdown - כל חובב הסידרה יודע שמרשל זכה בהתערבות בה יוכל לסטור לבארני שמונה פעמים. CBS הוציאו האתר הבודק כמה סטירות נותרו. אך שוב פאשלה - הסטירות כבר נגמרו בפרק בלפני אחרון של הסידרה, ובאתר רשום כי נותרה עוד אחת.

Canadian sex acts - בפרק old king clancy רובין טוענת שסלבריטי קנדי הציע לה לעשות old king clancy, שלא נפרט מה זה כאן, אבל הוא כולל סירופ מייפל. האתר אמור להסביר עוד תנוחות קנדיות אבל רק מראה תמונה של אלאן ת'יק, הכוכב הקנדי מהסידרה growing pains שתורגמה בישראל ל "להתבגר ולהתגבר", עושה פרצופים של מצטער עם הכיתוב - האתר לא זמין.

אגב, ת'יק,שחוזר עוד כמה פעמים בסידרה (והוא גם אבא של רובין ת'יק,הזמר) הוא הכוכב שעליו רובין מדברת. בפלאשבק בסוף הפרק מראים שזו היא שהציעה לו לעשות קלנסי הזקן, ואף הוציאה רוטב מייפל, אבל הוא סירב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully