וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1 באפריל: כל המתיחות

TECH

1.4.2014 / 13:25

פוקימונים מתחבאים ברחבי העולם, יאיר לפיד מתפטר וכפפה שהיא בעצם סמארטפון: כל מתיחות ה-1 באפריל שעלו היום ברשת. אייטם מתעדכן

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

המתיחה של גוגל: פוקימונים בירושלים

גוגל הכריזה על פיצ'ר חדש במוצר המפות: משחק בו מנסים לתפוס את כל הפוקימונים המסתתרים על גבי מפה ברחבי העולם. בניגוד למתיחות קלאסיות, כאן גוגל באמת הוסיפה שכבה מצוירת למפות, המאפשרת לתפוס 150 פוקימונים בכל העולם . כדי לשחק צריך להוריד את העדכון האחרון לתוכנה, ללחוץ על חיפוש ואז start.

הגולש אור חסון כבר מצא את פיג'י בפארק רחביה בירושלים:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המתיחה של ג'ימייל: שלפיז

היום קפצה למשתמשי ג'ימייל הודעה בכניסה לתיבה: מעכשיו תוכל לשתף את הסלפי שלך בתור רקע למיילים שלך, במה שנקרא "שלפי" - שילוב של "סלפי" ו"שיתוף". המתיחה פורסמה בפוסט בבלוג של ג'ימייל והיא יותר בדיחה על חשבון טרנד הסלפי. וזה עובד, אז מי שרוצה תמונות של אנשים שהוא לא מכיר בתור רקע מתחלף של הג'ימייל שלו - מוזמן ללחוץ על הקישור ולבחור באפשרות ה- trending shelfies.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההודעה בכניסה לג'ימייל/מערכת וואלה!, צילום מסך

המתיחה של גוגל +: דיוויד האסלהוף מצטלם איתכם

ואילו שירות גוגל+ מבטיח כי תמונות שתעלו אצלם היום יקבלו "פוטובומב" (כינוי להידחפות של מישהו זר לצילום של אחרים) מכוכב הטראש המפוקפק דייוויד האסלהוף, שיתווסף אוטומטי לתמונה. תוכלו לראות כמה תמונות כאלה לדוגמא כאן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המתיחה של סמסונג ו-HTC: כפפת-סמארטפון

בסמסונג החליטו להיות מקוריים ולהודיע, בתור מתיחת-1-באפריל, על השקת ה"סמסונג פינגרס", כפפה שהיא בעצם סמארטפון לכל דבר, עם חיישנים בקצות האצבעות ואפשרות להפעיל יישומים שונים בעזרת תנועת היד. למרבה הפאדיחה, גם ב-HTC הלכו על אותה מתיחה בדיוק, ופרסמו בתור מתיחה את "כפפת ה-HTC" - אותו רעיון רק עם מסך על פרק היד במקום על כרית כף היד. באו לפדח ויצאו מפודחים.

הכפפה של סמסונג:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כפפת ה-HTC:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המתיחה של יוטיוב: ממציאים את הטרנדים הבאים

על פי הסרטון שהעלו יוטיוב לאתר, מתברר שכל הסרטונים הוויראליים שהופיעו אצלם עד היום היו בעצם מתוכננים על ידי אולפני יוטיוב עצמם: הם ביימו אנשים נופלים לסרטוני FAIL, המציאו להיטי "פלאנקינג" ועיצבו בדקדקנות את אנימציית הנייאן-קאט. עכשיו, הם מספרים, הם ממציאים את הטרנדים שישגעו אותנו בשנה הקרובה, הכוללים "קלוקינג" (אנשים יניעו את ידיהם כמו מחוגים מול המצלמה), שיגועי חמאה (אנשים יתעדו את עצמם מנסים למרוח חמאה על לחם) והלהיט החדש שיחליף את שיגעון ה"גנגנאם סטייל" - ריקוד תחת השפרצת מים.

ועוד מתיחות מרחבי הרשת:

מעכשיו תוכלו להוריד באתר של פיירט ביי קבצים לצפייה במציאות וירטואלית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך האתר הרשמי, thepiratebay.se//מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת המאפים Warburtons פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה תמונות של הסניף החדש שלה בלונדון - בצורת שתי פרוסות לחם:

עמוד הפייסבוק של הסדרה המצוירת האהובה "ארתור" הודיע על סדרת ספין-אוף חדשה בשם "תיכון לייקווד", שתמשיך ותספר את עלילותיהן של הדמויות בתקופת התיכון שלהם. פרק הבכורה ישודר בספטמבר 2020. ויש אפילו תמונה.

שמועות ברשת על מותו של כוכב להקת וואן דיירקשן זיין מאליק גרמו לטירוף טוויטרי אצל המעריצות.

זאין מאליק. AP
מאליק. לא מת/AP

אתר Reddit פרסם סרטון המציע את שירות Headdit - שיאפשר לגולשים לנווט באתר בעזרת ראשם בלבד, כשתנועת הראש מעלה ומטה תגלול את העמוד. שאר הפעולות יבוצעו בעזרת הבעות פנים - הנהון ייתן דירוג חיובי לפוסט ועיוות הפרצוף בכעס - יעניק לו דירוג שלילי, םעירת הפה בהפתעה תפתח לינק חדש וכולי. הסרטון נראה דבילי למדי.

מתיחות בארץ: יאיר לפיד מתפטר

עמוד מזוייף של יאיר לפיד, שפרסם פוסטים רק ב-1 באפריל הקודם וב-1 באפריל הנוכחי, פרסם הודעת התפטרות היום. חלק נפלו בפח וחלק לא - אבל כמעט כולם שמחו על ההתפטרות.

"משחקי הכס" בירושלים

עמוד הפייסבוק של מגדל דוד פרסם כי המצודה נבחרה לשמש כאתר צילומים לעונה הבאה של "משחקי הכס", ושהשחקנים אמורים להגיע בחול המועד. בתגובה לגולש הסקפטי, צירף העמוד תמונות מטושטשות כהוכחה.

אין מסים בירושלים

עיריית ירושלים התלוצצה עם תושביה ופרסמה בעמוד הפייסבוק הודעה על ביטול הארנונה לצמיתות. הגולשים לא ממש התלהבו מהבדיחה, וכתבו שבדיחה כזאת היא "ממש לעג לרש" בהתחשב במחירי הארנונה שהם משלמים בפועל. לא נעים.

הדס שטייף חושפת פרשייה נוספת

מלכת הסנסציות הדס שטייף, שאחראית לרבות מהחשיפות של הטרדות מיניות בשנה האחרונה ושספגה לא מעט ביקורת על התנהלותה העיתונאית בעניין, הקפיצה את כולם עם רמז לפרשייה חדשה. בפוסט נוסף שפרסמה כמה שעות אחר כך, היא גילתה שמדובר במתיחה שלה ואיחלה למשטרה יום שקט ובטוח.

הטאבלטכיריים של וואלה שופס

גם החברים שלנו בוואלה! שופס החליט להשתובב, ופרסמו למכירה באתר טאבלט שהוא גם כיריים. "יש להוריד אפליקצית "אש על הגולש", להמתין 6 דקות, והכיריים מוכנים!". רק 290 ש"ח, ו-250 לעובדי וואלה. קנינו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארקטיק מאנקיז לא באים

המוזיקאי נוי אלוש פרסם בעמוד הפייסבוק שלו את לוח ההופעות של ארקטיק מאנקיז, לפיו הם כביכול מגיעים לארץ באוגוסט הקרוב. ובכן לא.

אין מועדי ב'

האוניברסיטה העברית בירושלים הודיעה בעמוד הפייסבוק שלה כי מועדי ב' בבחינות יבוטלו החל מהשנה הבאה - וכבר אחרי שלוש שעות נשברו והודו שמדובר במתיחה מתוחכמת:

חבר בזק בינלאומי הודיעה בעמוד הפייסבוק שלה כי תחליף את דמות התוכי המפורסמת בפרזנטור חדש - פיני הפינגווין:

פריצה למאגר הביומטרי ב"חורים ברשת"

אתר ידיעות הרשת "חורים ברשת" דיווח על לא פחות מפריצה למאגר הביומטרי, ומציע לגולשים לחפש את שמם ברשימת הנפגעים. ככל הנראה מדובר בשיתוף פעולה עם מתנגדי המאגר הביומטרי, כשהלינקים בכתבה מפפנים אל האתר שלהם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך האתר הרשמי, http://www.holesinthenet.co.il)/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאקו מבשרת על הליהוק של "האח הגדול"

ערוץ התרבות של אתר "מאקו" פרסם ידיעה על כך שסשה ברון כהן, הקומיקאי היהודי-אמריקאי האהוב, ישתתף בעונה הבאה של "האח הגדול", אך ציינו כמובן שההפקה סירבה לאשר את הפרטים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"רשת הטריבונה" פרסמה סרטון שבו כביכול אייל גולן מודיע במסיבת עיתונאים על פרישתו:

אתר בשם israfest פרסם מודעה לפסטיבל מוזיקה שעיריית תל אביב מארגנת, כביכול, ובו יופיעו להקות כמו מטאליקה ומיוז לצד אמנים ישראלים כאביב גפן וברי סחרוף. "פסטיבל Israfest הוא עוד הוכחה שישראל היא מדינה איתנה וחסינה לאיומי חרם תרבותי", נכתב במודעה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

וספריית הילדים בכפר סבא הזמינה את קוראיה למפגש מרגש עם חיים נחמן ביאליק.

  • עוד באותו נושא:
  • 1 באפריל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully