וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר: האינטרנט מרחיק אתכם מהדת?

וגם: תקלה באמצע "משחקי הכס" והבלונים של גוגל שוברים שיא. חדשות הטק

האינטרנט מרחיק אתכם מהדת?

מחשב. ShutterStock
מחשב/ShutterStock

השימוש באינטרנט גורם לכם להיות פחות דתיים – כך טוען מחקר חדש שפורסם במגזין MIT Technology Review של המוסד האקדמי. המחקר מציע זיקה בין הפחתת האדיקות בשמירה על מנהגים דתיים לבין התגברות השימוש באינטרנט בין השנים 1990 ל-2010. לאורך תקופה 25 מיליון אמריקאים "איבדו את דתם", כדברי המאמר. ואולם, מחקר זה זכה גם לביקורת. חוקר הדתות הישראלי תומר פרסיקו, למשל, התייחס אליו בעמוד הפייסבוק שלו, וכתב שמדובר במחקר "כושל" משום שהוא "מבלבל קורלציה עם סיבתיות. לא כל שני תהליכים שמתרחשים במקביל נמצאים בקשר סיבתי".

תקלה באמצע "משחקי הכס"

חאליסי בגילום אמיליה קלארק מתוך משחקי הכס. yes,
חאליסי בגילום אמיליה קלארק מתוך משחקי הכס/yes

שירות HBO GO, שמציע צפייה בסטרימינג בתכני רשת הכבלים האמריקאית, קרס אתמול במהלך שידור פרק הפרימרייה לעונה הרביעית של "משחקי הכס", דווח ב"האפינגטון פוסט". בתגובה שפורסמה בטק-קראנץ' הודיעה HBO כי "השירות אכן חווה תקלות בשל ביקוש עצום לפרק הבכורה". בחודש שעבר, אירעה תקלה דומה סביב שידור פרק סיום העונה של סדרה מדוברת אחרת, "בלש אמיתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

ארכיון סנודן

המדליף סנודן: "המשימה הושלמה, אני ניצחתי". רויטרס
אדוארד סנודן/רויטרס

האיגוד האמריקאי לחירויות אזרחיות (ה-ACLU) השיק ארכיון אינטרנטי המאפשר חיפוש במסמכי ה-NSA שהודלפו על-ידי אדוארד סנודן. דף הארכיון מאפשר חיפוש באמצעות הקלדת מילות מפתח, או שימוש בתגיות המקטלגות את הנושאים וסוגי המסמכים.

הבלונים של גוגל שוברים שיא

פרויקט Google Loon של גוגל, במסגרתו מופרחים בלונים מעופפים הנושאים עמם קישוריות Wi-Fi במטרה להביא את האינטרנט למקומות נעדרי גישה לאינטרנט - רשם באחרונה אבן דרך. לפי דברי צוות הפרויקט, בלון אחד ששוחרר לאוויר הקיף את כדור הארץ ב-22 יום. פרק זמן זה שבר הצהרה קודמת של גוגל, לפיה הבלונים של הפרויקט מצליחים להקיף את כדור הארץ שלוש פעמים לאורך 100 יום.

  • עוד באותו נושא:
  • איטרנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully