וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה סילברמן למיקרוסופט

מיקרוסופט מגייסת את שרה סילברמן לתכני הווידיאו שלה, ומדפסת תלת מימד ב-200 דולר משגעת את קיקסטארטר: חדשות הטק

מיקרוסופט עושה טלוויזיה

שרה סילברמן. Alberto E. Rodriguez, GettyImages
סילברמן/GettyImages, Alberto E. Rodriguez

מיקרוסופט עומדת להיכנס לעסקי הטלוויזיה. החברה מצטרפת לטרנד המתגבש של הפקת תכנים עצמאיים על-ידי חברות טכנולוגיה וספקיות פלטפורמות וידאו ברשת. לפי הדיווח של "בלומברג", מיקרוסופט עומדת להפיץ שש סדרות מקוריות שמיועדות עבור קונסולת האקס-בוקס, והיא כבר החתימה שחקנים כמו שרה סילברמן וסת' גרין.

למיקרוסופט קדמו מצטרפות כמו אמזון שכבר השיקה מספר סדרות לצפייה דרך האתר שלה, ולאחרונה דווח על הצטרפות עתידית של יאהו, שמתכננת להפיק בינתיים ארבע סדרות קומיות – כולן מגיעות בעקבות הפקת "בית הקלפים" על-ידי נטפליקס.

טוויטר רוכשת מסך נעילה

טוויטר רוכשת את Cover, מפתחת אפליקציה של מסך נעילה מותאם אישית. האפליקציה, שניתנת עדיין להורדה בגרסת בטא, מציעה מגוון אפשרויות להגדרה של הופעת אפליקציות על מסך הנעילה. מייסדיה הכריזו על העסקה בבלוג הרשמי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

מדפסת תלת מימד ב-200 דולר

Micro, מדפסת תלת מימד במחיר ראשוני זול במיוחד, משגעת את קיקסטארטר. המיזם זכה להצלחה מסחררת, ובעוד היעד שלו – שאותו השיג במהירות – עמד על 50 אלף דולר, כעת הוא מתקרב בצעדים גדולים לגיוס מיליון דולר. עבור התורמים הראשונים, הוצעה המדפסת ב-200 דולר. כעת, הסכום הנמוך ביותר לרכישה עומד על 300 דולר.

במקביל, פרויקט אחר בקיקסטארטר – משחק בשם Terribands, בעל הסלוגן "משחק נוראי עם שם נוראי" – מציע החזר מימון אם פייסבוק תקנה אותו ב-2 מיליארד דולר - עקיצה ברורה כלפי אוקולוס, בעקבות רכישתה על-ידי הרשת החברתית.

תובעים את מגה אפלוד

קים דוטקום. רויטרס
מייסד מגה אפלוד, קים דוטקום/רויטרס

6 אולפני סרטים גדולים בארה"ב תובעים מיליונים ממגה אפלוד, האתר ששימש להפצת תכני מולטימדיה ונסגר ב-2012. רשימת האולפנים כוללת את דיסני, פרמאונט, יוניברסל, וורנר, פוקס וקולומביה. סכומי התביעה אותם דורשים האולפנים בגין רווחים שהושגו על-ידי הפרת זכויות יוצרים מגיעים לסכום של 175 מיליון דולר, לפי מגזין "וראייטי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גוגל ממשיכה להיאבק נגד חסימת יוטיוב בטורקיה. העיתון הטורקי הוריאט דיווח כי גוגל פנתה לבית המשפט לחוקה במדינה במחאה על כך שחסימת יוטיוב על-ידי רשות התקשורת הטורקית נעשתה ללא החלטת בית משפט, ולצד זאת הגישה במקביל תביעה לביטול החסימה, לפי הדיווח ב-PCWorld. כזכור, בית משפט בטורקיה קבע קודם לכן כי חסימתה הגורפת של יוטיוב מהווה הפרה של זכויות אדם ושיש להסיר אותה, אולם חזר בו בהמשך ופסק שהחסימה תימשך עד שיוטיוב תחסום 15 הקלטות קול במחלוקת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully