וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיסמאות פרוצות לרווחה

פרצת "הלב המדמם" משפיעה על הרבה אתרים גדולים. הרשימה בפנים. סיימו לקרוא את הכתבה ולכו להחליף סיסמא

האקר, האקרים. gualtiero boffi, ShutterStock
איך תדעו שמדובר בהאקר אם לא יהיה לו כובע גרב על הראש?/ShutterStock, gualtiero boffi

האינטרנט חווה השבוע את מה שנראית כאחת מפרצות האבטחה הגדולות של השנים האחרונות. פרצת ה-"Heartbleed", שהתגלתה על-ידי חבר בצוות האבטחה של גוגל וחברת אבטחה בשם Codenomicon, משפיעה על אתרים רבים המתבססים על הצפנת מידע מסוג SSL -ומתגברת עליה. הפרצה יכולה להביא לדליפת מידע על המוני משתמשים באתרים, באפליקציות ובשירותי רשת שונים.

שמות האתרים שעשויים להיכלל בין נפגעי הפרצה הופצו ברשימה הבאה, והיא כוללת רבים מהאתרים הגדולים והמוכרים. חלק מהאתרים כבר ערכו שינויים בשרתים שלהם בעקבות הדיווחים על הפרצה, ועדיין, לפי רשימה שפורסמה ב- Mashable כדאי להחליף סיסמאות בפייסבוק, טמבלר, שירותי גוגל - כולל בג'ימייל, שאתמול חשפנו בשירות איפוס הסיסמא שלו פרצה משמעותית נוספת, יאהו ופליקר, דרופבוקס, אתר הדייטינג OKCupid ואחרים.

פייסבוק מחייבת להתקין מסנג'ר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באמת תודה פייסבוק :-/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם נמנעתם עד עכשיו מאפליקציית המסנג'ר של פייסבוק ודבקתם בגרסת הצ'ט להעברת הודעות, נראה שבקרוב לא תהיה לכם עוד אפשרות בחירה. פייסבוק החלה ליידע משתמשים באפליקציית ה-iOS והאנדרואיד שלה שבקרוב לא יוכלו לקבל ולשלוח הודעות דרכה, במטרה להעביר אותם באופן כפוי לאפליקציית המסנג'ר הנפרדת, שעד כה "רק" שווקה באגרסיביות למשתמשי שירות ההודעות.

לפי הדיווח בטק-קראנץ', הראשונים לקבל את הבשורה היו משתמשים שונים באירופה, שצפויים לקבל עוד מגוון התראות במשך כשבועיים לפני כניסתה לתוקף של החסימה, אולם עדיין ניתן יהיה להשתמש בשירות ההודעות כרגיל דרך הדפדפן בסמארטפון.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

דרופבוקס מייצרת כותרות

דרופבוקס יצאה אתמול במספר הכרזות משמעותיות באירוע שקיימה בסן פרנסיסקו. החברה השיקה את אפליקציית תיבת המייל Maibox, שכבר הייתה זמינה למשתמשי iOS, גם לאנדרואיד. אפליקציה זו מציעה שירות אינבוקס שמרכז את המיילים שמגיעים מספקי המייל השונים.

לצד זאת, השיקה דרופבוקס את אפליקציית Carousel, המשמשת לניהול תמונות ומבוססת על פיצ'רים שפיתח הסטארט-אפ Snapjoy שאותו רכשה החברה ב-2012,

בנוסף, עדכנה דרופבוקס את השירות שלה לעסקים, במסגרתו היא מציעה חשבון דרופבוקס כפול ומופרד לשימוש אישי ועסקי, ואת האפשרות להחליף ביניהם בקלות. באותה הזדמנות, הכריזה דרופבוקס כי כעת עברה את רף 275 מיליון המשתמשים.

לבסוף, גייסה דרופבוקס שני שמות מפורסמים וחשפה שמזכירת המדינה לשעבר של ארה"ב, קונדוליזה רייס, תצטרף לדירקטוריון שלה, וכן שלהקת פרל ג'אם – שעל שם להיטה “Even Flow” נקראה החברה-האם של דרופבוקס – תהפוך למשקיעה בחברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully