וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר: חצי מההודעות הסקסיות שאנחנו שולחים לבני הזוג - שקריות

TECH

17.4.2014 / 16:01

היא מסמסת לך שהיא בדיוק ערומה במיטה וחושבת עליך? סביר להניח שהיא לבושה בטריינינג עם פיצה מול הטלוויזיה. למה אנחנו משקרים בהודעות-סקס?

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה: ShutterStock)/ShutterStock

קיבלתם סמס לוהט מבן/בת הזוג? אל תתלהבו כל כך. ממחקר שנעשה באוניברסיטת אינדיאנה עולה כי כמעט חצי מהאנשים שסמסים זה לזו הודעות אירוטיות - לא באמת במצברוח חרמני, לא באמת נוגעים בעצמם באותו רגע ולא באמת לובשים את הכותונת הסקסית שהם כותבים עליה. שליש מהם סתם מזייפים את זה מתוך שיעמום, והשאר - כדי לשמח את הצד השני.

זה לא גילוי כל כך מפתיע, בהתחשב בכך שאנחנו למשל מרבים לסמס "חחחחח" או אייקון של סמיילי מתפוצץ מצחוק גם כשאנחנו לא באמת צוחקים אלא סתם נוהגים בנימוס סמסי בסיסי. כתיבת הודעות חוסכת לנו את הצורך "להיכנס לזה" עד הסוף, בכל הנוגע לרגש מיידי.

כנראה שמיתוס "זיוף האורגזמה" הנשי מצא לעצמו ביטוי גם בסמסים: על פי המחקר, נשים נוטות "לשקר" ולהעמיד פני חרמניות בהודעות אירוטיות פי שתיים יותר מגברים.

אז מה המשמעות של הגילויים הללו, והאם טלפונים סלולאריים יקלקלו לנו את מערכות היחסים מעכשיו והלאה? בשיחה עם ההאפינגטון פוסט, כותבת המחקר מישל דרוין לא נשמעת אופטימית. "ההשתלבות של הטכנולוגיה בחיים האנושיים משפיעה באופן משמעותי על האופן שבו אנחנו מתקשרים זה עם זה", היא אומרת. היא מסבירה כי תקשורת דרך סמסים היא דרך להתחמקות מאינטימיות אמיתית, ומהווה קרקע פורייה לשקרים והעמדות פנים.

  • עוד באותו נושא:
  • sms

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully