וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגיד, זה כאב?

יערה כליף, TECH

24.4.2014 / 14:19

כשאמנית ציירה אותך עם איבר מין קטן? אנה גנזלר נוקמת בגברים קריפיים שמתחילים איתה במשפטים פוגעניים על ידי ציורים שלהם בעירום, ומעלה לחשבון אינסטגרם. יו גו גירל

instagranniepants, אנה אנזלר, אינסטגרם. אינסטגרם instagranniepants, צילום מסך
את באה לפה הרבה מתחוכם ליד הבחור הזה/צילום מסך, אינסטגרם instagranniepants

כל בחורה שאי פעם שגתה ונרשמה לאתר היכרויות, הורידה טינדר או אפילו בחרה לפתוח עמוד פייסבוק, נתקלה באינספור הטרדות מגברים שלא ברור איך אף אחת עדיין לא סטרה להם. בין אם אלה הערות מיניות מיותרות או פשוט משפטי פתיחה סליזיים, קשה למחוק את ההרגשה החמוצה בגרון כשהגברים הללו עושים מה שהם רוצים ואנחנו עדיין נותרות המומות.

אנה גנזלר, אמנית בת 23, עשתה את אותה הטעות שכולנו עשינו והורידה טינדר. מיד גברים רבים החלו להטריד אותה בשלל הודעות פואטיות כגון ?אם הייתי אבטיח, היית יורקת או בולעת את הזרעים שלי?? (חתום על פאר היצירה קני בן ה-20), ויצירות מודרניות יותר דוגמת ?אני אוהב אנאלי 8==D? (מארק, 26).

instagranniepants, אנה אנזלר, אינסטגרם. אינסטגרם instagranniepants, צילום מסך
מכניס משמעות כפולה למילה שטוזים/צילום מסך, אינסטגרם instagranniepants

גנזלר, שבתחילה הייתה מופתעת כמו כולנו, החליטה לשלב בין כשרון הציור שלה לכשרון השירה של גברי הטינדר ולצייר את אותם מטרידנים יחד עם ההודעות ששלחו לה. את היצירה המוגמרת שולחת גנזלר למטרידנים עצמם וגם מעלה לחשבונות באינסטגרם ובטאמבלר.

?לא יכולתי סתם לשלוח להם בחזרה הודעה סקסית, מפני שהם היו אוהבים את זה,? מספרת גנזלר בריאיון ל-slate.com, ?הם היו חושבים לעצמם ?זה עבד!?. אז פשוט התחלתי לשרבט איך שדמיינתי אותם עירומים... אבל עירומים בצורה מביכה. זה היה הדבר הילדותי ביותר שיכולתי לחשוב עליו, כי משפטי הפתיחה שלהם היו הדבר הילדותי והבסיסי ביותר, אבל יחד עם זאת פוגעניים בצורה משונה?.

נדמה שישנם אפילו כמה גברים שחילקו לגנזלר תגובות חיוביות בנוגע לפרויקט המעניין שלה. ?פתחתי פרופיל באוקיי קיופיד והזהרתי בו שאם ישלחו לי הודעות גסות אני אצייר את המטרידן בעירום... קיבלתי בתגובה הרבה הודעות מגברים שאמרו ש?זה הדבר הכי מצחיק שאי פעם ראיתי! את יכולה לצייר אותי עירום??. הם לגמרי מפספסים את הנקודה?.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
instagranniepants, אנה אנזלר, אינסטגרם. אינסטגרם instagranniepants, צילום מסך
לא אין לך. לחצו להגדלה כדי לראות את ההקטנה/צילום מסך, אינסטגרם instagranniepants

כשנשאלה איך הגברים שהיא מציירת מגיבים עצמם לציורים שלה, גנזלר תיארה מספר תגובות. התגובה הראשונה היא כמובן קריאה בשמות גנאי, תגובה נוספת היא עלבון, ישנם גברים שאינם אפילו טורחים להגיב ומיד חוסמים. אולם, לגברים מסויימים נופל האסימון והם ?אומרים דברים חכמים אחרי ששלחתי להם את התמונות. אבל אם אתה חכם ונראה כמו בן אדם נורמלי, למה אתה משתמש בשורות פתיחה כמו ?אני אוהב סקס בתחת??... הייתי מתארת לעצמי שכשגבר מקבל התאמה בטינדר, הוא ינסה לומר משהו נחמד ואינטיליגנטי, אבל כנראה שטעיתי?.

נחמד לראות מישהי שמתנגדת לעדת המטרידנים שצומחת לה בעידן המסכים, אך בואו נקווה שהקריפרים יתפכחו ולא נצטרך כולנו לאמץ מכחול ובד קנווס לחיקנו בכל פעם ששולחים לנו הודעות מגעילות.

  • עוד באותו נושא:
  • טינדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully