וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בגרמניה: אפליקציה לאיתור זונות

TECH

25.4.2014 / 10:28

האפליקציה משתמשת בג'י.פי.אס כדי לקשר אתכם עם הזונה הקרובה ביותר לאיפה שאתם נמצאים. ותתפלאו, היא פותחה על ידי אישה, במטרה לעזור לעובדות הרחוב

אם אתם בברלין ומתחשק לכם לדעת איפה נמצאת הזונה הקרובה ביותר כרגע, מכל סיבה שהיא - עכשיו תוכלו לאתר אותה בקלות. אפליקציה גרמנית חדשה בשם PEPPR, משתמשת בג'י.פי.אס כדי לאתר את עובדות ועובדי המין הקרובים אליכם ביותר גיאוגרפית - ולקשר אתכם אליהם.

המטרה המוצהרת של האפליקציה באה מתוך כוונה טובה: לחסוך לעובדי מין את הצורך לעמוד ברחובות ולקושש לקוחות. האפליקציה פותחה על ידי אישה, אוסטרית בשם פיה פופנרייטר, שריחמה על הזונות שחיפשו לקוחות ברחובות הקפואים והחליטה לסדר להן הזמנות עבודה נוחות יותר. מגזין The Atlantic Cities מספר כי פופנרייטר אף מקפידה לתחקר את כל מי שפונה אליה בבקשה להופיע באפליקציה, כדי לוודא שאין כאן ניצול או זנות בכפייה - ורק אז מאפשרת להם פרסם את שירותיהם באפליקציה. כך שבעצם, האפליקציה פועלת כסוג של סרסורית טובת לב שמוודאת שלעובדות שלה יהיו תנאים הוגנים. ועדיין - מציינים ב-The Atlantic Cities - סביר להניח שהרבה זונות יעדיפו להמשיך לעבוד ברחובות, איפה שאפשר לראות איך הלקוח נראה ומתנהג מראש, ופשוט להגיד לו לפעמים - לא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully