וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האגדה על המשחק הכי גרוע אי פעם

צוות חפירות גילה ממצא ארכיולוגי שמאשר את המיתוס על המשחקים הקבורים של אטארי, וגם: סופרמן הולך מכות ובציר ישראלי. טור המשחקים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק עם אופנוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשנים האחרונות, שלטה סדרת משחקי Trials במגזר של גיימרים אופנוענים שחובבים תעלולים ומשחקים ממש ממש קשים. הסדרה, שעשתה חיל על קונסולת ה-Xbox 360, השתמשה בממש מעט כפתורים כדי לאפשר לגיימרים לשלוט על אופנוען שמנסה לצלוח כל מיני מסלולי מכשולים מטורפים.

עכשיו, עם הגעת המשחק החדש בסדרה אל קונסולות הפלייסטיישן 4 וה-Xbox One (וגם אל ה-PC אם אתם כאלה), החליטו האנשים של חברת המשחקים Ubisoft להוציא גם גירסה סלולרית, במיטב מסורת ה-Free to Play. קוראים לזה Trials Frontier, ומספיק לשחק בשלב אחד כדי לראות שהגיימפליי שעובד כל כך טוב בקונסולות פועל גם על הסלולר. בינתיים רק ב-iOS אבל בקרוב יגיע גם לאנדרואיד.

את הקטנוע מטים באמצעות כפתורים וירטואליים, וכך גם בולמים ומגבירים את קצב הנסיעה. אז נכון, בקונסולות המשחק זה מרגיש חלק יותר וגם מגיב יותר מהר - אבל Frontier הוא משחק Trials שחיק ולגמרי לא רע. לפחות אם אתם יכולים להתגבר על כל ענייני ה-Free to Play המעצבנים ולשלם על מיכלי דלק שיאפשרו לכם להתחרות בלי לחכות. מה זה פה, קנדי קראש?

לחצו להורדת המשחק לאייפון

אל תרגיזו את האלים

Injustice: God Among Us הוא משחק קלפים שיצרו החבר'ה שאחראיים לסדרת Mortal Kombat, רק שבמקום לגרום לסקורפיון וסאב-זירו ללכת מכות, במשחק הזה משחקים בתור הסופר גיבורים של חברת הקומיקס DC: סופרמן, באטמן ושאר חבריהם השריריים.

המשחק יצא כבר לפני חודשים רבים, אבל זכה השבוע לקבל עדכון ענקי שמאפשר סוף סוף לשחק אחד נגד השני מול שחקנים חיים ולא רק נגד המחשב. קרבות האונליין אינם בזמן אמת, אך כן מאפשרים להלחם נגד קבוצות מוכנות מראש שייצרו החברים שלכם. ככל שהחברים אימנו יותר את הדמויות שלהם - כך יהיה לכם קשה יותר להביס אותם (ולהיפך). בנוסף לאונליין, העדכון כולל גם סוגים חדשים של קלפים שיכולים לשפר אפילו עוד את יכולות הגיבורים שלכם - ובשבועות הקרובים הוא גם יצרף לאקשן גיבורים רבים נוספים כמו קפטן מארוול, הגירסה המצויירת של הארלי קווין ועוד.

אם עדיין לא התחלתם לאסוף את הקלפים של injustice - עכשיו זו הזדמנות נהדרת להתחיל. המשחק הבסיסי ניתן להורדה בחינם, ואפשר לרכוש חבילות קלפים ווירטואליות תמורת כסף אמיתי. גירסת האנדרואיד עדיין לא עודכנה לגירסה 2.0, אבל אפשר להתחיל לשחק בגירסה הקודמת ולהתאמן עד שהעדכון יגיע גם למכשירים של גוגל.

לחצו להורדת המשחק לאייפון
לחצו להורדת המשחק לאנדרואיד

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

רטרו מודרני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זלדה זו לא המשוררת ההיא?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם אתם אוהבים סדרות משחקים כמו The Legend of Zelda, או לחלופין משחקים כמו Spelunky - המשחק הבא הוא ממש בשבילכם. אם השמות שכתבתי למעלה לא אומרים לכם כלום, כנראה שהוא לא בשבילכם, כי מדובר בחוויה יחסית מאתגרת שאנשים שלא אוהבים לשחק כנראה לא ממש יתלהבו ממנה.

המשחק הזה, Wayward Souls, יבקש מכם לבחור סוג מסויים של לוחם (לוחם, קוסם וכדומה) ולהלחם בצבא של זומבים בעולם פנטזיה שמזכיר את "משחקי הכס". לא מדובר במשחק ארוך במיוחד, אך מכיוון שהשלבים בו נבנים בצורה ראנדומלית, אף פעם לא באמת תסיימו אותו - תמיד תוכלו להתחיל מחדש ולשחק בשלבים חדשים לגמרי. הגרפיקה המצויינת מזכירה את המשחקים הכי יפים בתקופת ה-16 ביט, והשליטה תרגיש לכם מעולה גם אם בדרך כלל אתם לא מתלהבים ממשחקי מגע.

מעניין לדבר טיפה על שיטת התמחור של המשחק הזה. המפתחים מציעים אותו כיום במחיר של 16.90 שקלים, אך מצהירים שהם יעלו אותו לאורך זמן. לדבריהם, כל פעם שהם ישחררו גירסה חדשה ומעודכנת, הם יעלו את המחיר בדולר (3.50 שקלים) - מה שאומר שמי שיקנה מוקדם ירוויח. זו שיטה מקורית, שכן בדרך כלל מפתחי משחקים סלולריים עובדים הפוך: מתחילים למכור את המשחק ביוקר ומורידים את המחיר כשהם רואים ירידה במכירות. זמין לפלטפורמות אפל בלבד - ומומלץ לשחק על מכשירים חדשים כדי לא לסבול מאיטיות.

להורדת המשחק לאייפון

בציר ישראלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאחל להם אותה הצלחה כמו ל-2048 אינשאללה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי פסח זה זמן טוב להתחיל בדיאטה. ובדיאטה אנחנו מתכוונים לדיאטת-2048 ו-Threes, שני המשחקים הכמעט זהים והמאוד ממכרים שהשתלטו לנו על החיים בחודשים האחרונים. כדי שהגמילה לא תהיה קשה יותר מדי - המשחק הישראלי של השבוע, Trios, דומה במידה רבה לשני המשחקים השטניים המוזכרים למעלה - רק עם טוויסט שהופך את כל העניין לקשה יותר.

Trios, שנוצר על ידי אולפן המשחקים הישראלי המצויין Nitako, הוא שילוב בין מכניקת החלקת הקוביות של Threes ביחד עם מכניקה פשוטה של "התאם שלושה קוביות עם צבעים זהים כדי להעלים אותם". רק שבמקום קוביות יש עיגולים, ובמקום משחק פאזלים קליל יש כאן משחק עם רמת אתגר די מטורפת, שידרוש מכם לחשוב טוב טוב לפני כל צעד.

בואו נגיד את זה ככה: אם תרצו לשחק משחק טוב באמת, תצטרכו להשקיע כל כך הרבה זמן בכל צעד כך שהסדר יעבור לפני שתראו את מסך ה-Game Over. המשחק הבסיסי, כולל לוח משחק של 4X4 ושלושה צבעים, זמין להורדה בחינם. ברגע שתמצו אותו תוכלו להוריד לוחות נוספים, עם יותר אפשרויות ויותר צבעים, בעלות של דולר ללוח או שלושה דולרים לכל הלוחות.

להורדת המשחק לאייפון
להורדת המשחק לאנדרואיד

* אם גם אתם ישראלים ופיתחתם משחק שנראה לכם ששווה שנכתוב עליו כאן, כתבו לנו ל-wallaweb@walla.net.il

האגדה על המשחק הכי גרוע אי פעם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האד ווד של עולם המשחקים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ממצא ארכיאולוגי אמיתי התגלה השבוע כשצוות חפירה איתר במדבר את מה שהפך לאורך השנים למיתוס: עותקים של משחקים של אטארי שכשלו במכירות נקברו במדבר בניו מקסיקו בתחילת שנות השמונים.

האגדה מספרת שבין 3.5 ל-5 מליון יחידות של משחקים שכשלו במכירות, 14 משאיות מלאות, נקברו במדבר. ובכן, התברר שהסיפור אמיתי לגמרי - צוות של סרט תיעודי אודות אטארי, במימון מיקרוסופט, אישר בחשבון טוויטר שבחפירות נמצאו עותקים.

וכשמדברים על משחק שכשל של אטארי מתכוונים למה שחלק מכנים בתור המשחק הכי גרוע אי פעם - E.T. כמה המשחק גרוע? הכי גרוע שיש. בטח לעומת הסרט המצויין של החייזר שרוצה להתקשר הביתה. אתם מוזמנים לשפוט בעצמכם בגרסת אונליין של המשחק. והנה הצילום מחשבון הטוויטר של טיילור האטמייקר עם הוכחה מצולמת:

משחק אטארי נמצא במדבר. טוויטר, צילום מסך
משחק אטארי נמצא במדבר/צילום מסך, טוויטר
אטארי, ET, אי.טי, טוויטר, אטרי. טוויטר, צילום מסך
זה חי!!! עותק קבור של משחק E.T/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully