וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקט אינטרנטי: תורמים כסף לחתונה ובאים לברך

TECH

28.4.2014 / 0:02

"החתונה החברתית הראשונה בישראל", מבטיח פרויקט המימון האינטרנטי של עמותת "בית אברהם". אתם מוזמנים להשתתף בהפקת החתונה, וגם לבוא לרקוד עם החתן

פרויקט "בואי כלה" של עמותת בית אברהם. www.headstart.co.il, אתר רשמי
מתוך אתר הפרויקט בהדסטארט/אתר רשמי, www.headstart.co.il

אתרי מימון חברתי הם הדבר הכי לוהט השנה באינטרנט: גולשים מממנים בעצמם הוצאות של ספרים ודיסקים, פיתוח של גאדג'טים, פרויקטים אמנותיים ומה לא. עכשיו אתם יכולים לעזור לממן גם חתונה, וכמו בפרויקטים אחרים באתרי מימון - הכסף שאתם תורמים מאפשר לכם גם להיות שותפים בתוצאה, כלומר בחתונה עצמה.

פרויקט "בואי כלה" של עמותת "בית אברהם" נפתח באתר המימון החברתי הדסטארט, והם מכנים אותו "החתונה החברתית הראשונה בישראל". הרעיון הוא פשוט: הזוג מירב ועודד מבקש להתחתן, אך מצבם הכספי אינו מאפשר להם לקיים את האירוע. כאן אתם נכנסים לתמונה, ויכולים להפוך לשותפים בחתונה: אפשר "לקנות" ברכה מהחתן והכלה, או ריקוד עם החתן והכלה, או כרטיס השתתפות מלא בחתונה - וכך להשתתף בעצם במימון האירוע בעצמכם. יעד הגיוס הוא ל"ג בעומר, ועד כה גויס כשליש מהסכום.

"אנחנו בהלם מרמת הפניות של האנשים שביקשו לעזור בהפקת החתונה", מספר אפי דוידיאן, מנהל הפרויקט, "היה מבול של תטלפונים, ובסופו של דבר תרמו לנו כל פרט בחתונה - מהאיפור של הכלה ועד הגרביים של החתן. הדבר היחיד שנשאר בעצם לממן באירוע זה את המנות של האורחים, ובשביל זה באמת פתחנו את הפרויקט בהדסטארט, כי הבנו שככה נגיע ליותר אנשים".
זה לא יהיה מוזר, אם לחתונה יופיעו אנשים זרים שלא מכירים את הזוג הצעיר אבל מימנו אותם באינטרנט?
"כל מי שיתרום סכום ויבוא לחתונה יתקבל בזרועות פתוחות, אבל אנשים מבינים שהעיקר פה זה המימון ולא ההגעה לחתונה עצמה. אלה ש'יקנו' ריקוד - ברור, החתן יעשה איתם סיבוב, אבל זה לא שהוא ירקוד איתם כל הערב".
איזה סוג של אירוע זה יהיה?
"חתונה רגילה לחלוטין, לא ירגישו שזה נעשה על ידי עמך בית ישראל, זה לא ירגיש כמו חתונה של צדקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully