וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זורעים ברינה: צפו בפורנו וישתלו לכבודכם עץ

TECH

29.4.2014 / 11:20

סוף סוף האוננות שלכם עוזרת לסביבה: אתר פורנהאב הכריז כי על כל 100 צפיות בסרטוני הפורנו שלו הם ישתלו עץ יפיפה לכבודכם. אז הבה נשמור על כדור הארץ הקסום שלנו

אילוסטרציה. ShutterStock
בתמונה: פורנו/ShutterStock

על לא דבר, אימא טבע: אחד מאתרי הפורנו הגדולים בעולם, פורנהאב, יצא במבצע מרגש והכריז כי ישתול עץ על כל 100 סרטונים שבהם יצפו הגולשים, מתוך המבחר העשיר שבקטגוריית "זין גדול" באתר.

המבצע הוא לכבוד חג הט"ו בשבט העולמי - ארבור דיי, שנחגג השנה ביום שישי שעבר, ובמהלכו אנשים ברחבי העולם שותלים עצים לכבוד האביב הממשמש. אבל אם בניתם על לקחת את המשפחה לבקר את העץ ולומר להם "הביטו, זה העץ שנשתל בזכות השפיך של אבא" - לא בטוח שתוכלו לעשות את זה: בפורנהאב לא מציינים איפה בדיוק ישתלו את העצים שלכם, או בשיתוף עם איזה ארגון סביבתי, כך שתוצאות הפרויקט עדיין לוטות בערפל. מה שבטוח זה שהעצים יישתלו ביערות אמריקה, על פי הכותרת האלגנטית של הפרויקט - "“Pornhub Gives America Wood" ("פורנהאב נותנת לאמריקה עצים / זקפה", טיהי משחק מילים).

במהלך השבוע שהקציב פורנהאב לפרויקט נצפו מספיק סרטונים כדי לשתול 10,000 עצים, מדווח האתר, שזה בהחלט הרבה פורנו. זו לא הפעם הראשונה שאתר הפורנו מתגייס לחגוג אירועים - בחג הוולנטיינז האחרון פורנהאב פתח את שעריו לצפייה סלולרית בסרטיו ללא הגבלה, ואתר ה-Daily Dot מדווח (כי אנחנו אישית לא גולשים בפורנו) שאפילו חג הסוכות שלנו צויין שם, עם סרטונים פורנוגרפיים הכוללים שימוש בלולב, לא משנה איפה. כי מסורת זה חשוב.

רוצים גם אתם לשתול עץ? היכנסו לעמוד הפרויקט בפורנהאב ותתחילו לתת עבודה.

  • עוד באותו נושא:
  • פורנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully