וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצרני התוכן החדשים: הסדרות של יאהו ומיקורסופט

יאהו חושפת את הסדרות שתשדר, ביניהן סיטקום לכל המשפחה שמתרחש בחלל (!). וגם: שני סמארטפונים חדשים, לאחד מהם יש "כפתור סלפי" מיוחד

סמסונג הכריזה על דגם חדש של טלפון-מצלמה. מכשיר הגלקסי K Zoom, הכלאה בין סמארטפון למצלמה קומפקטית. המכשיר כולל מצלמת 20.7 מגה-פיקסל עם זום של 10x, חיישן תמונה BSI CMOS ללכידת אור רב יותר ומנגנון ייצוב תמונה. בנוסף, פיצ'ר הטיימר לצילום אוטומטי מכונה "Selfie Alarm".

סמסונג לא נקבה עדיין במחיר או בתאריך השקה. כסמארטפון, המכשיר בעל מסך ה-4.8 אינץ' אמור להיות קרוב יותר למכשיר הגלקסי S5 לעומת קודמו, ציינו באתר. בנוסף, לפי דיווחים בתקשורת, סמסונג צפויה גם להשיק במהלך יוני דגם יוקרתי יותר של הגלקסי S5.

המכשיר, המכונה כרגע "גלקסי S5 פריים", אמור להציע בעיקר שיפורים פנימיים, שעשויים לכלול מעבד בעל שמונה ליבות ותצוגה איכותית יותר ברזולוציה של 2560×1440 פיקסלים.

Huawei Ascend P7 mini

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בעברית אומרים: וואווי, סינים.../מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת Huawei הכריזה על גרסה מוקטנת של מכשיר ה-Ascend P7, אשר יושק לצדו בתחילת מאי בפריז. ה-Ascend P7 mini יכלול מסך בגודל 4.5 אינץ' ברזולוציה של 960x540 פיקסלים, מעט קטן יותר ממסך ה-5 אינץ' ברזולוציית ה-Full HD בגרסה הרגילה.

בנוסף, יהיה מצויד במעבד מרובע ליבות ונפח אחסון של 8GB, אותו ניתן להרחיב באמצעות כרטיס microSD. המכשיר, שיציע תמיכה ברשת LTE ויריץ את מערכת האנדרואיד בגרסת 4.3, יגיע עם מצלמה אחורית של 8 מגה-פיקסל וקדמית של 5 מגה-פיקסל. השקתם של שני המכשירים צפויה ב-7 במאי, ומכשיר ה-mini יתומחר בטווח של 250 עד 300 יורו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

יאהו ואקס בוקס מייצרים תוכן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Xbox Originals - בינתיים זה עוד לא נשמע כמו נטפליקס אבל הם מתקדמים/מערכת וואלה!, צילום מסך

יאהו החלה לחשוף את כמה מהתכנים המקוריים שתשיק בשנה הבאה. בינתיים הכריזה על שתי קומדיות באורך חצי שעה, האחת בשם Other Space שעלילתה תתרחש בחלל והשנייה היא Sin City Saint שתתרחש במשרד של קבוצת כדורסל.

בנוסף, יאהו תארח ערוץ רשת מיוחד שישדר מופע מוזיקלי חי מדי יום. לפי ה"וול סטריט ג'ורנל" ההפצה באתר תלווה בראיונות וקטעים מאחורי הקלעים והערוץ צפוי לרוץ לאורך כמה שנים כחלק מהמאמצים של יאהו להתחרות ביוטיוב.

מי שעוד עומלת על יצור תוכן בלעדי ברשת היא מיקרוסופט. בתוך כך, נחשפו כמה מהתכנים שהחברה עתידה להשיק במסגרת שירות Xbox Originals ביוני. אלה כוללים את תוכנית הריאליטי Every Street United בהשתתפות הכדורגלנים תיירי הנרי ואדגר דווידס, שתתמקד בשחקני כדורגל ברחובותיהם של מדינות שונות - לא ליהוק מקרי כמובן, מאחר והמונדיאל יתרחש בקיץ במקביל בברזיל. וכן סדרה דוקומנטרית בשם Signal to Noise שתעסוק בהשפעת הטכנולוגיה על העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully