וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני השואה, ואני השרמוטה שלכם"

TECH

29.4.2014 / 15:55

סרטון שמתעד מיצג פרובוקטיבי של השחקנית נטלי כהן וקסברג ברחבת "יד ושם" מעורר סערה ברשת. יואב אליאסי כתב בפייסבוק: "בא לי להגיד שצריך לסקול אותה באבנים"

"שלום! אני ה... שואה!" צועקת השחקנית נטלי כהן וטקסברג, לבושה בייבי דול ורוד וכתר נסיכה ועומדת מתחת לאנדרטת השואה ב"יד ושם, "ואני הדבר הכי טוב שקרה לכם!"

הסאב-טקסט המעודן של מיצג הפרפורמנס הזה, למי שלא הבין, הוא שמדינת ישראל מנצלת את השואה לצרכיה. וקסברג ערכה את המיצג ברחבת מוזיאון יד ושם, והעלתה את הסרטון ליוטיוב. "בזכותי יש לכם פצצה גרעינית בלי שיגידו לכם כלום!" היא צורחת על העוברים והשבים, "התרגלתי להיות השרמוטה שלכם, אבל גם שרמוטות בצה"ל לא עובדות בחינם! אני מחרבנת עליכם!".

הסרטון הועלה גם באתר של עומרי חיון בערב יום השואה, קיבל תגובות מזועזעות, ומשם הופץ הלאה והמשיך להסעיר את הרשת ולעורר תגובות כמו "לכי לאשפז את עצמך". גם הראפר יואב אליאסי, מר "הצל" בשבילכם, שיתף אותו בעמוד שלו וכתב: "בא לי להגיד שצריך לסקול אותה באבנים או להוציא אותה להורג בכיכר העיר אבל לא אגיד את זה, מה שכן אגיד זה לשלול לה את האזרחות במיידי".

וקסברג, שאף השתתפה בעונה הקודמת של "האח הגדול" (זוכרים את הסצנות הפיקטיביות שבוימו בעזרת שחקנית, לצורך אשליית "שני הבתים"?), ידועה כבר בפרובוקציות הרשת שהיא מקיימת, כמו למשל הסרטון שהעלתה ליוטיוב לפני שלוש שנים בשם "פיתרון הסופי לכל הבעיות בישראל". היא מציגה את היצירות שלה כסאטירה פוליטית חדה, אבל יכול להיות שבמקרה הזה, תחת אנדרטת השואה ב"יד ושם", היא הלכה טיפה רחוק מדי גם בשביל אלה שיסכימו עם דעותיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
  • עוד באותו נושא:
  • שואה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully