וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק תאפשר התחברות אנונימית לאפליקציות

הכרזות מוועידת המפתחים של פייסבוק: אפשרות להתחבר לאפליקציות צד שלישי בלי למסור פרטים מהחשבון האישי, ושילוב כפתור הלייק בתוך אפליקציות

במהלך ועידת המפתחים f8 של פייסבוק שנפתחה אמש (זמן ישראל) בסן פרנסיסקו, סיפקה הרשת החברתית מספר הכרזות, שהבולטת בהן נגעה בנושאי הזדהות ואבטחה. אפשרות חדשה של התחברות אנונימית, אחד מהכלים שאותם יוכלו מפתחים לשלב באפליקציות, תאפשר למשתמשים להתחבר לאפליקציות צד שלישי דרך חשבון הפייסבוק שלהם מבלי להעביר מידע אודותיהם לידי המפתחים. פייסבוק מתארת את הכלי החדש ככזה שמספק למשתמשים את האפשרות לנסות ולבחון אפליקציות בשלב שהוא עוד לא יודע אם הוא מעוניין לשתף איתן מידע אישי.

כבר עכשיו אפליקציות ושירותים רבים עושים שימוש במנגנון ההתחברות דרך פייסבוק, על-מנת לייתר את הצורך בפתיחת חשבון ייעודי ולזכור עבורו פרטי התחברות. "בשנה שעברה, גולשים התחברו לאפליקציות ואתרים דרך חשבון הפייסבוק מעל 10 מיליארד פעמים", לדבריה. פייסבוק ציינה כי היא מתנסה בכלי החדש עם מספר מפתחים, וצפויה לפתוח אותו למפתחים נוספים בחודשים הבאים.

בנוסף, חידשה פייסבוק את מנגנון ההתחברות הלא-אנונימי לאפליקציות, שיאפשר למשתמשים לערוך את המידע שהם משתפים ולבחור אילו פרטים בדיוק לחשוף בפני המפתחים על-ידי סימון אפשרויות כמו רשימת חברים, כתובת מייל, יום הולדת ולייקים, וכן למנוע מהאפליקציה הרשאה לפרסם פוסטים בטיימליין שלהם, או להגביל את תפוצתם לפי העדפה. השקת הגרסה החדשה ופרישתה בין המשתמשים צפויות במהלך החודשים הקרובים. עוד הציגה פייסבוק לוח בקרה חדש שמציג את האפליקציות בהן הגולש עושה שימוש, המציע גישה נוחה לשינוי הרשאות.

עוד הכריזה פייסבוק על שילוב כפתור הלייק שלה בתוך אפליקציות כדי לאפשר למשתמשים לסמן שאהבו תכנים פנימיים ספציפיים; Message Dialog, כלי לשילוב תכנים ולינקים מתוך אפליקציות במסגרת שיחה במסנג'ר; וכלי שמאפשר, בזמן התחברות לאפליקציה מהמחשב דרך פייסבוק, לשלוח התראה לסמארטפון שתוביל להורדת הגרסה הסלולרית של האפליקציה למכשיר.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully