וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "אתם עבדים למכשירים אלקטרוניים"

TECH

1.5.2014 / 13:13

בסרטו, ששודר לראשונה ב"צינור לילה", נראה ראש הממשלה גוער בנוכחים על כך שהם מכורים למכשירים האלקטרוניים שלהם. ויש גם רמיקס

אחת לכמה זמן משחרר האתר של ראש הממשלה סרטון לאומה, ובו נראה בנימין נתניהו יושב על רקע ספרייה ודגל ישראל ומבשר לנו או למדינות העולם חג שמח כלשהו. בסרטון, שפורסם לראשונה בתכנית "צינור לילה", ניתן להציץ סוף סוף אל מאחורי הקלעים של צילומי הסרטונים המופלאים - וזה חמוד נורא.

בסרטון, שבו ממתין נתניהו להצילומים שיתחילו, הוא פונה לנוכחים בחדר ותוהה למה הם מצלמים אותו כל הזמן. "מה אתם עושים עם התמונה בכלל?" הוא תוהה, "צילמתם אותי ומה, ומה עכשיו? זה משעמם!". מאוחר יותר פותח נתניהו בנאום על איך כיום כולנו מכורים לתיעוד ושיתוף באינטרנט, ומספר כי לו עצמו אין מכשירים כאלה ושהוא חי טוב מאוד גם בלי לצלם ולתעד כל דבר בחייו. "תפסיקו לצלם, תחיו!" הוא זועק, "אני אדם חופשי, ואילו אתם כולכם עבדים. עבדים! עבדים לגאדג'טים!"

הרגע אנושי הזה של ראש הממשלה הממלכתי והמחושב שלנו, הפך ויראלי במהירות וזכה למאות שיתופים. גם נוי אלוש, הממקסס הלאומי, קפץ על ההזדמנות ועשה רמיקס בשם "כולכם עבדים". מאסטרו בבקשה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully