וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופסי: מנהל בכיר ב"פייפאל" צייץ קללות בטוויטר

TECH

4.5.2014 / 9:51

ראקש אגרוואל חשב שהוא כותב הודעה פרטית לקולגה, אבל הציוצים שלו התפרסמו בפיד לעיני כולם - והוא פוטר

הסופ"ש של ראקש אגרוואל - המנהל האסטרטגי של "פייפאל" - היה אמור להיות סופ"ש מויקלי מהנה. הוא בילה בפסטיבל הג'אז בניו אורלינס וצייץ משם בטוויטר תמונות וחוויות. בשלב מסוים הוא כל כך נהנה, שהתחיל לצייץ את הדברים הבאים:

"כריסטינה סמדלי היא חתיכת חרא חסרת תועלת".
"לכי תזדייני סמדלי, מנהלת בינונית שכמותך".
"צריך לפטר מפייפאל את דון כריסמס".

הטוויטר של ראקש אגרוואל. gawker.com, אתר יצרן
הציוצים של אגרוואל לפני המחיקה - מתוך אתר GAWKER.COM/אתר יצרן, gawker.com

כריסטינה סמדלי היא סמנכ"לית התקשורת ב"פייפאל", "דון כריסמס" הוא כנראה שגיאת אוטוקורקט של שם עובד אחר בחברה (כל ההודעות שצייץ אגרוואל היו רצופות שגיאות הקלדה ואוטוקורקט). בנוסף ללכלוך על הקולגות צייץ אגרוואל הודעות תמוהות לאנשים בחברה כמו "אני יכול להפוך את פורסקוור לשווה 50 מיליארד דולר בוא נדבר בצ'אט" וסתם קללות כלליות. לבסוף צייץ לנשיא פייפאל דייוויד מרקוס וסגן נשיא אסטרטגיה סטן צ'אדנובסקי - "אני מתנצל מעומק הלב, אתם האנשים הכי חכמים שאני מכיר".

לא ברור אם אגרוואל היה שיכור כשכתב את הדברים, מיין או ממוזיקה, אבל כשקם למחרת מיהר למחוק את כל הציוצים המביכים, וצייץ הסבר: "אתמול השתמשתי בטלפון חדש שבדיוק קניתי, ובדקתי עליו את חוויית המשתמש באנדרואיד. הציוצים שכתבתי היו מיועדים לחבר". אחר כך צייץ: "תזכורת לעצמי: לא לנסות טלפון חדש אחרי 20 שעות של חוסר שינה בזמן חופשה".

הטוויטר של ראקש אגרוואל. gawker.com, אתר יצרן
הטוויטר של ראקש אגרוואל/אתר יצרן, gawker.com

אבל ציוצי ההבהרה הללו לא עזרו לאגרוואל: תוך שעות ספורות הופיעה הודעה בעמוד הטוויטר של פייפאל, לפיה אגרוואל פוטר מתפקידו בעקבות התקרית. "תנהגו באנשים בכבוד", נכתב בהודעה, "אין תירוצים. לפייפאל יש אפס סובלנות לדברים האלה".

זו לא הפעם הראשונה שבכיר בחברה מפוטר בגלל ציוץ מביך בטוויטר הפרטי. כזכור, לפני כמה חודשים צייצה מנהלת בכירה ב-IAC ג'סטין סאקו "נוסעת לאפריקה, מקווה שלא אחטוף איידס" ופוטרה. ההודעה על פיטוריה התפרסמה ברשת אפילו לפני שחזרה מאפריקה כדי לגלות את השערורייה שהקימה. מוסר השכל: אם אתם עובדים בחברה אמריקאית, תסתמו את הפה בטוויטר. הציוץ הלא נכון עלול לזרוק אתכם לרחוב.

  • עוד באותו נושא:
  • פייפאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully