וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר חדש לקול אוף דיוטי

קווין ספייסי יוצא מבית הקלפים ונכנס למשחק החדש בסדרת הפעולה הכי מצליחה בעולם. עם 10 מליון צפיות בשלושה ימים בינתיים זה נראה טוב מאד

שוב הגענו לשלב הזה בשנה בה נחשף הפרק הבא בסדרת משחקי Call of Duty, סדרת המשחקים המצליחה ביותר בעולם בכל הקשור לנתוני מכירות כבר שנתיים.

השנה סדרת הפעולה הוותיקה פותחת (עוד) תת-סדרה חדשה, שתקרא Advanced Warfare, ותציג לוחמה עתידנית אפילו יותר מזו שהוצגה ב-Modern Warfare ומפתיעה יותר מזו שהכרנו ב-Black Ops (שתי התת-סדרות הנוספות של Call of Duty, אם לא יצא לכם להכיר עדיין).

נראה שהשוס במשחק השנה הוא קווין ספייסי, שיצא מ"בית הקלפים" לשחק את אחד התפקידים הראשיים בעלילת המשחק. לפחות לפי הטריילר, מבחינת רשעות הדמות וענייני הדמוקרטיה המפוקפקת שבהם עוסק הטריילר מדובר בדמות לא שונה בהרבה ממה שהוא מגלם בסדרה.

ק-אצ'ינג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יורים עליך, תן פזצט"א!/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטריילר, על שלל כלי הנשק העתידניים המגניבים שלו (בראשם טנק-עכביש) נראה מעולה, ומעל 10 מליון צפיות לסרטון בפחות משבוע אומרות שכנראה גם המכירות של המשחק הזה צפויות לתת בראש - אבל למרבה הצער זה לא אומר הרבה בנוגע למשחק עצמו: לאנשי השיווק של הסדרה תמיד היה כשרון ליצור קדימונים מצויינים שלא תמיד מעידים על איכות המשחק הסופי. כדי לראות אם זה המצב גם הפעם נצטרך לחכות עד ליציאת המשחק ב-4.11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully