וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי רוצה משקפיים חכמים ב-700 דולר?

וגם: גוגל מיוחד בשביל מורים, אפליקציה שתזהה חשבונות טוויטר ואינטרנט מאובטח ב-100 אחוז: חדשות הטק

האפליקציה שתזהה חשבונות טוויטר פיקטיביים

אפליקציית BOT OR NOT. http://truthy.indiana.edu/botornot/, אתר רשמי
מתוך אתר האפליקציה, קרדיט : truthy.indiana.edu/botornot//אתר רשמי, http://truthy.indiana.edu/botornot/

חוקרים אמריקאים פיתחו אפליקציה שמזהה חשבונות טוויטר רובוטיים. החוקרים, מאוניברסיטת אינדיאנה, פיתחו את אפליקציית Bot or Not: לאחר שמזינים בה את החשבון המבוקש, האפליקציה עורכת בדיקה לפי מאפיינים וקריטריונים שונים (כמו תדירות הפרסומים והרגש המובע בהם). כדי להשתמש בה, על המשתמשים להתחבר לחשבון הטוויטר שלהם ולאשר אותה.

מפות גוגל - בלי אינטרנט

עדכונים חדשים במפות של גוגל. http://www.google.com/, אתר רשמי
מתוך הבלוג של גוגל, google-latlong.blogspot.co.il//אתר רשמי, http://www.google.com/

גוגל השיקה עדכון חדש לשירות המפות שלה לאייפון ולאנדרואיד. העדכון מציע מספר שינויים עיקריים, בהם שמירת מפות לשימוש ללא חיבור לאינטרנט, הדרכת הנהגים לעבור נתיב או להישאר בזה הנוכחי (מוגבל בינתיים לארה"ב, יפן וקנדה), אינטגרציה עם שירות הטרמפים והשכרת המכוניות Uber ועוד.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

משקפיים חכמים ב-700 דולר

חברת אפסון, שאותה אתם אולי זוכרים בזכות המדפסות מתוצרתה, החלה למכור את דגם המשקפיים החכמים Moverio BT-200 תמורת 700 דולר.

המשקפיים, שהמערכת שלהם מריצה את מערכת ההפעלה אנדרואיד 4.0, הוצגו לראשונה בתערוכת CES. הם מציגים מסכים בשתי העדשות, מה שאמור ליצור תמונה תלת-מימדית, וזה שוני בולט לעומת גוגל גלאס – המשקפיים של גוגל (שנמכרים כעת ב-1,500 דולר למשתתפים בתוכנית הנסיינים של גוגל בלבד) כוללים מסך בצד אחד בלבד. בנוסף, הם מאפשרים החלפת סוללה והרחבת נפח אחסון.

גוגל למורים

גוגל משיקה את Classroom, תכנית המציעה כלים חינוכיים שמטרתם להקל על מורים בארגון המטלות של תלמידיהם, לפי The Next Web. באמצעות שילוב פיצ'רים מדרייב, ג'ימייל ודוקס, המורים יכולים ליצור מטלות ולראות אילו תלמידים הגישו אותם, להעביר הודעות לתלמידים ועוד. על מורים המעוניינים להשתתף בתכנית להירשם כאן, וגוגל תזמין מספר מוגבל של אנשי חינוך בתוך חודש, לפי הדיווח.

בעשור הבא: אינטרנט מאובטח ב-100 אחוז

עולם אינטרנט. ShutterStock
עולם אינטרנט/ShutterStock

חוקרים באוניברסיטת הארווארד יצרו מתגי קוונטים, התקנים זעירים במיוחד שניתן להפעיל ולכבות באמצעות פוטון יחיד. אלה, לפי הדיווח ב"דיילי מייל" הבריטי, יכולים להוביל בעתיד ליצירת אינטרנט קוונטים ותקשורת מאובטחת ברמה של 100%. אבטיפוסים של רשתות קוונטים עשויות להופיע כבר בעשור הבא, ציין אחד החוקרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully