וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב אליאסי: "איפה הימים שבהם החבר'ה יכלו להתחלף בחושך על בחורה?"

TECH

11.5.2014 / 11:29

יואב "הצל" אליאסי פרסם בפייסבוק פוסט-געגועים לתקופה שאפשר היה לנצל מינית אנשים והספרדים גרו במעברה. משם זה הידרדר לקרב מילולי עם גולשים בתגובות

יואב אליאסי הצל. אביב חופי
אליאסי/אביב חופי

עמוד הפייסבוק של יואב אליאסי, "הצל" בשבילכם, ידוע בפוסטים הדעתניים שלו. אם אלה פוסטים עצבניים על ערבים או על צה"ל, או כשהוא רוצה "לתלות בכיכר העיר" את נטלי כהן וקסברג מסרטון השואה הידוע לשמצה, או כשהוא סתם מפרסם הגיגים על כוסיות זורמות שמעצבנים גולשים.

אחד הפוסטים האחרונים שלו התפתח לשיחת רשת של ירידות הדדיות, כשהגולש אריאל ויסמן נכנס להטריל את הפוסט. בפוסט כתב אליאסי על הגעגועים שלו לתקופה של פעם, כשהכול היה כיפי ולא היה דבר כזה פוליטקלי קורקט: "הימים שדודה לולה יכלה לנצל מינית ילד בן 13 והחבר'ה של אסקימו לימון יכלו להתחלף בחושך על בחורה ושפרסי היה פרסי קמצן וכל הספרדים גרו במעברות וזה היה כיפי".

ויסמן, שמדי פעם נהנה להיטפל לפוסטים של אנשים שהוא לא מכיר ולנסות להוציא אותם מדעתם (מה שנקרא"טרול", בז'רגון האינטרנטי), צץ בשרשור וכתב בתגובה: "אתה לא זה שהתבכיין לפני איזה שבועיים על סרטון מפגר שצוחק על השואה? או שאתה נגד פוליטקלי קורקט או שאתה בעד". אליאסי ענה לו שהוא "טמבל ברמה" "בן זונה" ו"פח אשפה", ומרגע זה הידרדר הדיאלוג למחלמת עלבונות בין אליאסי ותומכיו לויסמן ותומכיו, עם ירידות על המוזיקה של אליאסי בין לבין, ותגובות משתוממות על כך שאליאסי מהלל תקופה שבה "החבר'ה יכלו להתחלף בחושך על בחורה" ו"הספרדים גרו במעברות".

בשלב מסוים הדיון הגיע לכדי איומים - טוב, לא איומים של ממש, כי אליאסי מקפיד לא להסתבך עם אמירות פליליות (קצת כמו שבסיפור של נטלי כהן וקסברג אליאסי כתב "אני רוצה להגיד שתצריך לסקול אותה באבנים ולתלות אותה בכיכר [...] אבל אני לא אגיד את זה". מזל!). כשויסמן הזכיר את העובדה שאליאסי ישב בכלא בעבר אחרי תקרית אלימה בה היה מעורב, הוא ענה לו "עברת את הגבול [...] פעם הייתי מגיע אליך הביתה ונותן לך לבכות כמו כוסית אבל היום הדרך הכי טובה זה לפגוע לך בכיס על הוצאת דיבה" והבטיח ש"אתה ואני ניפגש בקרוב". על כך ענה לו ויסמן "אתה גיבור גדול מאחורי המקלדת אבל אם היו לך ביצים היית דוקר אותי כבר מזמן", ואליאסי ענה "אתה מנסה לגרור אותי לאיים עלייך חח איזה חובבן אני ילמד אותך איך המקצוענים פועלים".

השרשור המוזר הופץ בפייסבוק ושיעשע רבים, אך לצערנו בשלב מסוים אליאסי נטש את הדיון ופתח אחד חדש בעמוד (על ערבים). אבל הנה הוא כאן במלואו, שתוכלו להתרפק עליו גם בעתיד כשתתגעגעו לתקופה שפרסי היה קמצן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully