וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העסקה הגדולה בתולדות אפל: רכישת אוזניות ב-3.2 מיליארד דולר

וגם: אינטל רוכשת חברה ישראלית, ביטלי נפרצה והאם העיצוב של ג'ימייל הולך להשתנות? חדשות הטק

העסקה הגדולה בתולדות אפל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוזניות Beats/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפל נמצאת במגעים לרכישת יצרנית האוזניות Beats ב-3.2 מיליארד דולר, לפי דיווחים מסוף השבוע. עסקה זו, אם תצא לפועל, תהיה הגדולה בתולדות אפל, ולפי ה"ניו יורק טיימס" צפויה לכלול את שירות הסטרימינג Beats Music, המתחרה בשחקנים ותיקים יותר כמו ספוטיפיי. מייסד Beats הוא הראפר ד"ר דרה, ששמו אף מוזכר בסלוגנים שלה.

ג'ימייל משנה עיצוב?

אתר geek.com חושף: עיצוב חדש לג'ימייל. www.geek.com, אתר רשמי
הצילומסך שהתפרסם באתר Geek.com/אתר רשמי, www.geek.com

גוגל ככל הנראה בוחנת עיצוב חדש לחלוטין לתיבת הג'ימייל שלכם, לפי צילום מסך שפורסם באתר Geek.com . מה שמתואר כסקיצה לעיצוב ניסיוני, נראה כמו הכלאה בין שירות מייל לפיד חדשות, זאת בזכות הקטגוריות השונות, שלוקחות את חלוקת המיילים הקיימת בג'ימייל צעד אחד קדימה וכוללות כפתורי "עדכונים" וחלוקה על-פי נושאים. כמו כן, ליד כפתור כתיבת מייל חדש בצדו הימני של המסך, ישנו גם כפתור ליצירת תזכורות. בשלב זה אין ערובה לכך שהגרסה שנחשפה תחליף את ממשק המשתמש הקיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

עוד רכישת חברה ישראלית

תוכנת Ginger. www.gingersoftware.com, אתר רשמי
Ginger, מתוך האתר הרשמי/אתר רשמי, www.gingersoftware.com

אינטל רכשה את חברת ג'ינג'ר (Ginger) הישראלית, מפתחת תוכנת סייעת אישית שתוכל לשמש אותה כמקבילה לסירי של אפל. לפי דיווחים שונים, סכום העסקה מוערך בעשרות מיליוני דולרים. לפי הדיווח ב"כלכליסט", אינטל צפויה לקלוט 16 מעובדי ג'ינג'ר, ואילו 40 עובדים נוספים ימשיכו לפעול תחת חטיבה נפרדת.

Bitly נפרצה: אפסו סיסמאות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שירות קיצור הכתובות הפופולרי Bitly, המשמש בין השאר לפרסום לינקים מקוצרים ברשתות חברתיות, נפרץ לאחרונה. בעקבות זאת, החברה קראה לכל המשתמשים לאפס את סיסמאותיהם. בפוסט שפירסמה בבלוג הרשמי שלה, טענה Bitly כי לא מצאה חשבונות שהשליטה בהם נגנבה על-ידי האקרים, אך המליצה לגולשים לנקוט באמצעי זהירות שונים, ובראשם איפוס סיסמה.

מעכשיו - אפשר לאפס סיסמא בטוויטר בסמס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טוויטר החלה לשלב הודעות סמס במנגנון איפוס הסיסמה שלה. משתמשים שהזינו בפרטי החשבון שלהם מספר טלפון סלולרי, יקבלו למכשיריהם קוד שתוקפו פג לאחר כרבע שעה, שאותו עליהם להזין לפני שהם ממשיכים בבחירת סיסמה חדשה. בנוסף, לפי ZDNet, טוויטר החלה לפעול לאיתור פעילות חשודה בחשבונות המשתמשים על בסיס מאפיינים כמו מיקום גיאוגרפי, היסטוריית התחברות והמכשיר שדרכו גולש המשתמש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully