וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפש יהודי משחקיה

קבלו את Angry Jew - המשחק הישראלי שמחזיר את הכבוד לעיירה היהודית. וגם: הקהילה הגאה נגד נינטנדו. טור המשחקים

כשפלאפי בירד, המשחק השטני ההוא מלפני כמה חודשים, יצא לאוויר העולם, אמרו עליו שהוא מעתיקן לא קטן ושהוא חייב את תהילתו למשחקים אחרים כמו סופר מריו (משם נלקחה מרבית הגרפיקה) ו-Angry Birds (משם נלקחה... הציפור, כנראה).

עכשיו, כשפלאפי בירד הוא כבר מזמן פאסה, נזכרו האנשים באולפן המשחקים Rovio, זה שיצר במקור את הציפורים הזועמות, שגם הם רוצים Flappy Bird משלהם. למשחק שהם הכינו קוראים Retry.

במקום ציפור יש מטוס, ועיצוב השלבים קצת פחות מונוטוני מאצל פלאפי ועם נגיעות רטרו, אבל העקרון עצמו זהה: הקישו על המסך כדי להקפיץ את המטוס ונסו לא להתרסק, ולא לרסק את הסמארטפון שלכם על הקיר כשאתם כן מתרסקים.

נכון לעכשיו המשחק זמין בחינם לאייפון רק בפולין, פינלנד וקנדה. כנראה שלשאר העולם הוא יגיע בשבועות הקרובים. אם יש לכם חשבון iTunes באחת המדינות הנ"ל תוכלו להוריד אותו בחינם כבר עכשיו.

להורדת המשחק לאייפון

המשחק עם השם המוזר בעולם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מה הבעיה להגיד קיוואנוקה?/מערכת וואלה, צילום מסך

כשתחשחקו ב-Kiwanuka סביר להניח שרוב מה שתרצו להבין זה איך לעזאזל אמורים להגיד את השם הזה. אבל אחרי שתבינו שזו משימה חסרת תכלית, תגלו משחק פאזלים חביב ומאוד מאוד נאה, שמרגיש קצת כמו "נמלולים" וקצת כמו טריפ אסיד.

המטרה שלכם היא להוביל קבוצת חברים מקצה אחד של המסך לקצה השני מבלי ליפול לתהום או להשתפד על מכשולים. הקאץ': בשביל לעבור תהומות תצטרכו להשתמש באנשים עצמם שיסתדרו בצורת גשר - עניין שהופך די קריטי בשלבים המאוחרים יותר.

למשחק הזה יש בעיות שליטה די מעצבנות, אבל כשמתגברים עליהן מתגלה משחק לא רע בכלל, שרק המחיר הטיפה גבוה מעיב עליו קצת: 7.90 שקלים - רק לאייפון.

להורדת המשחק לאייפון

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

אמנות קיפולי הסמארטפון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
קפל לי כבשה/מערכת וואלה, צילום מסך

אם אנחנו כבר בקטע של משחקי פאזלים, אז גם Paperama הוא משחק כזה, רק הרבה יותר רגוע. במקום לנווט אנשים ממקום למקום מבלי שהם ימותו, כל מה שעליכם לעשות הוא לקפל ניירות וירטואליים.

כן כן, מדובר במשחק אוריגמי, ולמרות שזה נשמע די אינפנטילי זה דווקא די נחמד: פשוט צריך לקפל את הנייר כמה שפחות פעמים ולדאוג שהצורה הסופית תתאים למסגרת שמוצגת לכם בתחילת השלב. קול ובחינם. לאנדרואיד בלבד.

להורדת המשחק מגוגל פליי

בציר ישראלי

אם Angry Jew לא היה נוצר על ידי ישראלים, היינו יכולים לחשוב שלמי שהכין אותו יש משהו נגד יהודים. אבל זה לא המצב. היהודי הזועם הוא המשחק הכי ישראלי שיצא לנו לשחק בחודשים האחרונים: כזה שלא מתבייש בשורשים היהודיים שלו, כולל כתובת בס"ד בצד המסך וז"ל כשהגיבור החרדי המסכן מוצא את מותו כשאתם נפסלים.

המשחקיות עצמה, סוג של Endless Runner רק בלי הקטע של ה-Endless, תדרוש מכם לרוץ בזריזות בסדרה של שלבים דו-ממדיים שמלאים במכשולים. ככל שתתקדמו במשחק תלמדו יותר יכולות, בהם תוכלו להגות יומם ולילה. עד מהרה תוכלו לקפץ מעל חזירים, להרביץ לגויים שרוצים לחולל פוגרומים ולהחליק מתחת לגשרים - הכל בשביל להשיג את המטרה הקדושה שהיא איסוף ספרי קודש וחלות שבת.

זה נראה מצויין, זה כיף גדול וזה בעיקר מאוד מאוד מצחיק. אמנם השלבים המאוחרים דורשים יותר שינון מאשר זריזות ידיים, אבל זה עדיין אחד המשחקים הסלולריים המשמחים ביותר של השנה (העברית) הנוכחית והוא גם בחינם. כה לחי!

להורדת המשחק מגוגל פליי

* אם גם אתם ישראלים ופיתחתם משחק שנראה לכם ששווה שנכתוב עליו כאן, כתבו לנו ל-wallaweb@walla.net.il

נינטנדו מעצבנת את הקהילה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
רגע ואת השם טומודאצ'י קל לבטא?/מערכת וואלה, צילום מסך

כאילו שלנינטנדו אין מספיק בעיות לאחרונה בדמות הדו"חות הרבעוניים המאכזבים שלה ובעלי המניות הזועמים - בשבועות האחרונים היא מצאה אוייבים חדש: חברי הקהילה הגאה.

במרכז העימות נמצא משחק ביזארי בשם Tomodachi Life, שצפוי לצאת בעוד מספר שבועות בארה"ב ובאירופה (אחרי שהפך ללהיט ענקי ביפן עוד בשנה שעברה). המשחק הזה הוא סוג של סימולטור-חיים, בו אתם צריכים לתכנת לעצמכם חברים על ידי הזנת התחביבים והאישיות שלהם, ולראות אותם חיים בכיף בעולם וירטואלי. החברים המתוכנתים שלכם יפעלו בלי שתעשו כלום: הם ישחקו יחדיו, יריבו אחד עם השני ובמקרים רבים גם יתאהבו ויתחתנו.

רק מה, לסימולטור החיים הזה אין אפשרות לנישואים חד מיניים - מה שעצבן, ובצדק, את הלה"טבים. נינטנדו הסבירה וסוג של התנצלה שעם כל הרצון, אין לה את היכולת לבצע שינוי כל כך עמוק במשחק, ושהיא לא צפויה להכניס נישואים כאלה הפעם. אולי במשחק הבא. השאלה היא אם זה לא יהיה מאוחר מדי בשביל הקהילה, שאולי תעבור לעשות את הגיימינג שלה על הפלטפורמות המתחרות של סוני ומיקרוסופט.

  • עוד באותו נושא:
  • משחקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully