וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מז"ט: חצי מיליון לייקים ל"סטטוסים מצייצים"

TECH

12.5.2014 / 17:46

העמוד הכי עמך בעמך חוגג הישג לייקים חדש, ונזכר ברגעים הגדולים. זוכרים את הבדיחה על ההוא שמחנה את האוטו בבנק?

"סטטוסים מצייצים" חוגגים חצי מיליון לייקים. פייסבוק, צילום מסך
מתוך העמוד "סטטוסים מצייצים"/צילום מסך, פייסבוק

ארבע וחצי שנים אחרי שהוקם, הגיע עמוד הפייסבוק "סטטוסים מצייצים" לחגיגות החצי-מיליון. תאהבו אותו או לא - שם נמצא חצי מהפיד שלכם כרגע, משתף תמונות ומגיב על פוסטים ב"חלש" או "נפל לך המצחיק" לפי כללי הקו?ליות המקובלים.

בנוסף לדאחקות וממים נבחרים של עם ישראל, במשך ארבע וחצי שנים, "סטטוסים" שיתפו גם טקסטים מרגשים, זועמים או כואבים שכתבו להם גולשים, כמו גם תיעודי וידיאו ביתיים שלא פעם התגלגלו לכדי סיפור חדשותי בפני עצמו (או לפחות סיפור ל"צינור לילה"). גם פוסטי-מחאה הועלו בו - ממחירי מוצרי מזון ועד מחאה פוליטית. אחד הפוסטים, שכתבה עיתונאית נגד הרב עובדיה יוסף לאחר מותו, אף גרם להשבתת העמוד בעקבות איומי רצח שקיבלה הכותבת מגולשים. העמוד הפך לשופר וירטואלי של גולשים לסיפורים שלא תמיד מגיעים לתקשורת ונתן להם במה - ומהצד השני, העמוד גם ספג ביקורות על כך שפרסם חומרים של גולשים כדי לגרוף את הלייקים והשיתופים לעצמו (במקום לשתף אותם מהעמוד שלהם). כמו כן, במהלך השנים נוספו לעמוד גם שיתופי פעולה עם חברות מסחריות.

וכך, עטור שבחים, ביקורות ולייקים, הגיע העמוד למכסת החצי-מיליון-חברים שלו. לפני ארבע וחצי שנים, כשהקימו אותו בני הזוג אבי לן ועדי בנטוב לן ב- 7.1.10, עלה בו הסטטוס הראשון שזכה לעשרה לייקים בלבד ולשונו "אם עיתוני האוכל רוצים לשרוד, עליהם להדפיס את מדורי האוכל על דפים אכילים". אח התמימות של 2010. מאז, נחשפים לתכני העמוד מדי יום , 3.4 מיליון יוניקים, לפי נתוני "סטטוסים מצייצים". אבי לן, מייסד ומנהל העמוד, מבטיח ש"בעתיד נפרוץ את גבולות הפייסבוק ונופיע גם בפלטפורמות נוספות, אבל ליבת סטטוסים מצייצים תמיד תהיה החיבור לפן החברתי של הרשת".

"סטטוסים" אף הכתירו את שלושת הסטטוסים הגדולים ביותר שלהם בכל הזמנים - מבחינת לייקים, שיתופים ובכלל תהודה תקשורתית. האחד מהם מעשייה היתולית על אחד שמחנה את האוטו ליד הבנק, השני טקסט שאומר "עכשיו כשאנחנו מרגישים שכיכר רבין הפכה לכיכר אריק איינשטיין, אולי אפשר לקרוא לה פשוט על שם שניהם: כיכר מלכי ישראל" וממוסגר במסגרת המהודרת ש"סטטוסים מצייצים" מדביקה על סטטוסים פופולריים במיוחד, והשלישי - התמונה הפופולרית של 10GAG עם החייל שרודף אחרי חרדי. נו, לחיי החצי מיליון הבאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully