וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צייצת לי חור בראש

מעצב יפני הציג בגד שמשתיק את ההתראות המתקבלות מהסמארטפון, וטוויטר הוסיפו כפתור מיוט להשתקת משתמשים. שקט, מתלבשים

אינפלתי אותך בטוויטר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צייצת לי חור בראש/מערכת וואלה!, צילום מסך

טוויטר הציגה אתמול פיצ'ר חדש שלגביו הופצו שמועות לאחרונה: השתקת משתמשים. לאחר לחיצה על Mute למשתמש כלשהו, ציוצים וריטוויטים שלו יפסיקו להופיע בפיד של הגולש, מבלי שהראשון יידע כמובן על השינוי, בדומה לאפשרות ה-Unfollow לחברים בפייסבוק.

בנוסף, מי שבחר להשתיק, יפסיק לקבל התראות על פרסומים של אותו משתמש שהושתק. פיצ'ר זה יהיה זמין במהלך השבועות הקרובים הן למשתמשים באפליקציות של טוויטר לאנדרואיד ול-iOS והן דרך האתר של רשת המיקרו-בלוגינג.

מרגלים אחריכם דרך הראוטר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוגרים מידע על משתמשים באופן לא חוקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדיווחים על שיטות המעקב החודרניות של ה-NSA לא נגמרים. לפי דיווח עדכני של עיתונאי ה"גרדיאן" הבריטי, אשר מובא בספר חדש, הסוכנות שתלה אמצעי מעקב בציוד אמריקאי שנשלח מחוץ לארה"ב, כמו ראוטרים ושרתים. מעניין לציין בהקשר זה כי הממשל האמריקאי הזהיר ב-2012 מפני רכישת ציוד סיני מסיבות דומות.

עוד בנושא פרטיות, הרגולטור הגרמני צפוי לאלץ את גוגל לשנות פרקטיקות ונהלים בכל הקשור לאיסוף מידע על משתמשים. לפי הדיווח של סוכנות בלומברג, גוגל עוברת על החוק הגרמני בגלל אגירת מידע על משתמשים ללא אישורם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

שקט מתלבשים

ההתראות הבלתי נגמרות בטלפון מטרידות אתכם? מעצב יפני הציג ליין אופנה של בגדים שפוטרים את המשתמש מ"הפרעות" סלולריות: בזמן שהטלפון בכיס, הבד של הבגדים נועד להפוך אותו ל"חסין" מפני גלי רדיו ולמנוע ממנו לקבל התראות שונות, כמו למשל מהמייל ומרשתות חברתיות.

לדברי הוגה הקונספט, כפי שבגדים מיוצרים כדי להגן על מי שלובש אותם מפני גשמים, מטרת הפיתוח הנוכחי היא להגן עליהם מפני "סופת המידע". לפי Cnet, הליין החדש – המכונה Focus: Life Gear by Trident וכולל מכנסיים, חולצות, מעילים ושמלות – הוצג במהלך שבוע האופנה האחרון בטורונטו, אולם הפריטים החדשים לא צפויים להפוך זמינים לרכישה המונית בקרוב.

סוני נפרדת מה-OLED

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסך 4K של סוני/מערכת וואלה!, צילום מסך

סוני עוצרת פיתוח של טלוויזיות בטכנולוגיית OLED במטרה להתמקד בפיתוח טלוויזיות 4K. לפי דיווח ביפן, יצרנית האלקטרוניקה מבטלת ייצור מסחרי של טלוויזיות OLED משום שאינה רואה ביקוש אמיתי עבורן.

שינוי הכיוון עשוי לסמן ירידה בקרנה של טכנולוגיית ה- OLED, שבשנים האחרונות, לפני הופעת ה-4K, רבים חזו שתהווה את העתיד בתחום המסכים. בנוסף, לפי אותו דיווח צפויה סוני לפטר במקביל מעל 20% מכוח העבודה בחטיבת האלקטרוניקה לצרכנים.

  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully