וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפש את האחת: בן 34 התחיל עם 5,000 נשים בפייסבוק

15.5.2014 / 9:16

הבחור, שגר בכפר קטן בלי הרבה רווקות בסרביה, לא קיבל עד עכשיו אפילו תגובה חיובית אחת. לא נעים

פייסבוק. ShutterStock
פייסבוק/ShutterStock

אם את בחורה, בטח יצא לך לקבל לא מעט הודעות חיזור קריפיות מבחורים בפייסבוק. ואם אתה בחור, בטח יצא לך לשלוח לא מעט הודעות חיזור קריפיות לבחורות בפייסבוק. מה לעשות, העולם קר ובודד והפייסבוק מתפקע מאפשרויות, קשה להתאפק מלנסות אותן, לעתים גם באובססיביות. אולם אין אובססיבי כפרדראג ג'ובאניק, בחור בן 34 מסרביה, שלפי הכתבה עליו בהאפינגטון פוסט פנה כבר ל-5,000 נשים בפייסבוק בבקשה לקשר רומנטי. ולא קיבל אפילו תשובה חיובית אחת.

לדבריו של ג'ובאניק ב"האפינגטון פוסט", אין לו הרבה ברירה: בכפר שלו ליד בלגראד כמעט אין בחורות צעירות רווקות, והדרך היחידה שלו לפגוש מישהי זה ברשת החברתית.

בכתבה לא מציינים מה, בעצם, כותב ג'ובאניק לכל אותן 5,000 בחורות שכל כך מרתיע אותן, וחבל, כי אולי היה אפשר לעזור לו קצת ולהוציא מזה מוסר השכל לכולנו. הרי ברשת החברתית יש המון מקום לטעויות ואי-הבנות בקשר עם זרים. האם ג'ובאניק בוטה מדי בהודעות, או חופר מדי, או פשוט סתמי? שילוב של פנייה קריפית עם תמונה קריפית? ג'ובאניק מספר שמתוך ה-5,000, 15 נשים ענו לו "לא", אבל אלפי הנותרות פשוט התעלמו מההודעה, ו"זה הכי מעליב", הוא אומר. עם זאת, הוא לא מתכוון לוותר. נקווה שעכשיו, עם תהילת האינטרנט שהוא קיבל, יהיה סיכוי חדש לאהבה, ויום אחד הוא עוד יספר לנכדיו איך סבתא שלהם הייתה הבחירה ה-5,283 שלו.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully