וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג מוכרת בקצב גבוה

11 מיליון יחידות של מכשיר הגלקסי S5 נמכרו לפי דו"חות ראשונים. הרבה יותר מקצב המכירה של מכשיר הדגל הקודם, אבל לא הכל ורוד בחברה הקוריאנית. חדשות הטק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בוכים ומוכרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

סמסונג פרסמה הודעת התנצלות על מותם של עובדיה מלוקמיה ומחלות חשוכות מרפא ועל הסבל שנגרם להם מהן. קודם לכן, הואשמה יצרנית האלקטרוניקה על-ידי בית משפט בצפון קוריאה בכך שסביבת העבודה במפעליה מסכנת את העובדים, וסרט דוקומנטרי חדש הציג 56 מקרים של פיתוח לוקמיה ומחלות אחרות של סרטן הדם בקרב עובדי סמסונג.

מנכ"ל סמסונג כתב בהודעת החברה כי זו "תספק פיצוי הולם לנפגעים ולבני משפחותיהם. היינו צריכים להסדיר את הנושא קודם, ואנחנו שבורי לב לחלוטין שנכשלנו בכך ומביעים צער עמוק".

האם הידיעה כי עובדי סמסונג נחשפו לחומרים מסוכנים תשפיע על ההחלטה אם לקנות בפעם הבאה מכשיר של החברה? בינתיים לא נראה שהמכירות נפגעות: סמסונג הודיעה כי 11 מיליון יחידות של מכשיר הגלקסי S5 נמכרו מאז השקתו באפריל. ראש תחום המובייל בחברה אמר ל"וול סטריט ג'ורנל" שמאז תחילת ההפצה של המכשיר, הוא רושם מכירות גבוהות בהרבה מאלו של מכשיר הדגל הקודם, הגלקסי S4. מדובר בפער של כמיליון מכשירים בהשוואה להצהרה של סמסונג לגבי מכירות ה-S4 בחודש שלאחר השקתו אשתקד.

עוד חדשות מכיוון סמסונג מהזמן האחרון תוכלו לקרוא כאן:
סמסונג משיקה 4 טאבלטים ו-4 טלפונים חדשים בישראל
לבשנו ונסינו. מה חשבנו על ה-Galaxy Gear Fit?

פייסבוק מעדכנת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אל דאגב בעלי אנדרואיד, יגיע גם אליכם/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעלי אייפון, חפשו נוטיפיקציה חדשה בעמודת ה-Updates: יש עדכון חדש לאפליקציה של פייסבוק. העדכון יאפשר למשתמשים לכתוב פוסטים אופליין, שיופצו רק כשיהיה להם חיבור חזק ויציב.

בנוסף, פייסבוק מתנסה בתוספת הצעות של מידע רלוונטי לתוכן הפוסט לאחר פרסומו, על בסיס אזכורים כמו שמות של מקומות ועסקים, שירים שגם חבריכם האזינו להם ועוד.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

גוגל נגד אירופה: סיבוב 2

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאמינים בזכות הציבור לעשות גוגל/מערכת וואלה!, צילום מסך

אריק שמידט, מנכ"ל גוגל לשעבר וכיום יו"ר החברה, תוקף את פסיקת בית המשפט האירופי, עליה דיווחנו אתמול ולפיה על גוגל לאפשר ליחידים למחוק קישורים אודותיהם מתוצאות החיפוש.

שמידט אמר במפגש עם בעלי המניות בחברה כי הפסיקה פגעה באיזון בין הזכות להישכח לבין זכות הציבור לדעת. לדבריו, כפי שצוטט ב"וול סטריט ג'ורנל: "גוגל מאמינה כי הפגיעה באיזון היא שגויה".

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully