וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה נגד אפל: לא הגיעו סמסים

TECH

18.5.2014 / 12:21

בנוסף, מתנהלת חקירה נגד חברות כמו גוגל, אפל ואמזון בחשד להונאה בתשלום אפליקציות. חדשות הטק

תביעה נגד אפל: לא הגיעו סמסים

אישה עם סמארטפון במיטה, אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה: ShutterStock/ShutterStock

תביעה שהוגשה נגד אפל בקליפורניה טוענת כי שירות ההודעות iMessage של גורם לכך שהודעות ממכשירי אפל למכשירים מתחרים לא מגיעות ליעדן. לפי הדיווח ב"בלומברג", התובעת היא משתמשת אייפון לשעבר שעברה למכשיר גלקסי של סמסונג, וגילתה שהיא לא מקבלת הודעות – אלה לא עוברות מה- iMessage, המשמש כמעין אגרגטור של מקורות ההודעות השונים במכשיר, מכיוון שבעבר החזיקה הלקוחה מכשיר אייפון. לפי דיווח עוקב ב"ביזנס אינסיידר", עובד במערך שירות הלקוחות של אפל הודה בקיומה של התופעה, הפוגעת ב"משתמשים רבים" שעברו מאייפון לאנדרואיד.

חקירה נגד גוגל ואמזון: הונאה בענייני תשלומים לאפליקציות?

אייפון 5. AP
אייפון 5/AP

איטליה חוקרת ענקיות אינטרנט כמו גוגל, אפל ואמזון על הרקע של תשלומים באפליקציות סלולריות. לפי הדיווח ב"וול סטריט ג'ורנל", הרגולטור האיטלקי בודק האם החברות הללו מטעות צרכנים ובכך גורמות להם לבצע רכישות באפליקציות שהורדתן תוארה כחינמית. חקירה זו מבוססת על מודל ה-Freemium, שבמסגרתו יכול המשתמש להוריד אפליקציה בחינם אך על-מנת להשתמש בתכנים ובשירותים מסוימים בה עליו לשלם כסף. לחקירה באיטליה – שצפויה להסתיים לפני סוף השנה הנוכחית – קדמה התערבות האיחוד האירופי בעניין המודל, כאשר טען שזה מייצר בלבול ולעתים מוביל לגבייה כברירת מחדל, ציינו בג'ורנל.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

גוגל: בקרוב תוכלו להסיר לינקים שקשורים אליכם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהמשך לפסיקת בית המשפט האירופי לפיה על גוגל לאפשר למשתמשים להסיר מידע אודותיהם מתוצאות החיפוש, גוגל צפויה להציע כלי ייעודי לגולשים באירופה שבאמצעותו יגישו בקשה להסרת לינקים הקשורים אליהם, כך אמר הנציב להגנה על מידע בהמבורג ל-PCWorld. לאחר קבלת הבקשה יידרשו נציגי גוגל להחליט אם המידע בלינקים הנדונים עדיין בעל רלוונטיות, ואם לא כך, יהיה עליהם להסירו. כבר כיום קיימים כלים המיועדים להעברת בקשות ל"טיפול" במידע המופיע ברשימת תוצאות החיפוש, אולם ברור שגוגל תידרש להתייחס לבקשות פרסונליות שתגענה אליה בתחומי אירופה ברצינות רבה יותר.

בקרוב בגוגל טרנסלייט: תרגום בצילום טלפון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גוגל טרנסלייט/מערכת וואלה!, צילום מסך

גוגל רוכשת את Quest Visual, מפתחת אפליקציית התרגום Word Lens, לפי דיווחים המבוססים על הודעת החברה הנרכשת. Word Lens מציעה תרגום טקסט מודפס, או טקסט מקבצי תמונה, לאחר צילומו באמצעות מצלמת הסמארטפון.

האפליקציה, המיועדת בין השאר למטיילים הנמצאים בדרכים, מאפשרת תרגום לשפות כמו צרפתית, גרמנית, רוסית, פורטוגזית וכמובן אנגלית, ואינה מצריכה חיבור לרשת לצורך תרגום. לפי הדיווחים ברשת, גוגל מתכננת לשלב את הטכנולוגיה של החברה בשירות התרגום שלה, גוגל טרנסלייט. כעת עוד ניתן להוריד את האפליקציה לסמארטפונים (הנה הלינקים ללהורדה מגוגל פליי ומהאפסטור), אפשרות שבוודאי תוגבל בהמשך.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully