וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפלרטט עם פייסבוק

כפתור ASK חדש שהוסיפה פייסבוק מאפשר לשלוח בקשה פרטית לבירור פרטים אישיים בפרופיל של החברים שלכם. וגם: לאינסטגרם יש משתמשת חדשה עם עשרות אלפי עוקבים אבל רק פוסט אחד. חדשות הטק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
צפו לפרסומות עם טרגוט ספציפי לבוגרי אורט טבעון/מערכת וואלה, צילום מסך

אם כבר התרגלתם להשתמש בפייסבוק ככלי דייטינג, לדלות באמצעותו פרטים על הצד השני ואז לעבור לפלרטוטים – פייסבוק הוסיפה באחרונה כלי ישיכול לסייע בכך. כפתור ה-Ask שנוסף למידע האישי (About) בפרופיל של משתמשים שלא חשפו את כל הנתונים האפשריים כמו מצב זוגי, איפה למדתם, באיזו עיר אתם גרים וכיו"ב מאפשר למשתמשים אחרים ללחוץ עליו ולצרף הודעה כדי לבקש לקבל מידע . הבקשה תופיע כנוטיפיקציה בצד המבקש.

הכפתור החדש, שמוצג רק בפני מי שנמצאים ברשימת החברים של המשתמש השני. הבקשה לעדכון פרט היא אישית, עדכון של מידע יחשוף אותו עבור כל החברים שלכם. אולם ניתן לקבוע שרק מי שביקש את המידע יראה את האינפורמציה.

מצד אחד יש כאן תוספת שיכולה לעזור למשתמשים לתקשר טוב יותר אחד עם השני. למשל האפשרות לפלרטט עם מישהו על ידי שליחת בקשה לבירור הסטטוס של מערכת היחסים שלו בצורה פרטית, מצד שני עדכון הפרטים עשוי לשמש את המפרסמים בפייסבוק לאסוף מידע בצורה יעילה יותר. גם כאשר המידע אינו נגיש לכלל החברים אלא רק סומן ונשלח למי ששלחו בקשות.

גוגל פתחה חשבון באינסטגרם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
נצחון קטן לצוקרברג על גוגל/מערכת וואלה, צילום מסך

לאינסטגרם יש מצטרפת חדשה: גוגל. ענקית האינטרנט פתחה חשבון ברשת החברתית שנרכשה על-ידי פייסבוק, שבו הספיקה לפרסם בינתיים סרטון בודד בהקשר של הקוביה ההונגרית, שאת ציון 40 השנים להמצאתה חגגה גוגל גם באמצעות דודל שהוקדש לנושא.

לגוגל יש כמובן גם עמוד בפייסבוק ועל ההצטרפות לאינסטגרם בו כבר יש לה מעל 24 אלף עוקבים הודיעה גוגל בטוויטר שלה. נמשיך לעקוב.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

רכישות והנפקות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
יהפכו בקרוב לציפורי שיר עם SoundCloud?/מערכת וואלה, צילום מסך

יצרנית מצלמות האקסטרים האמריקאית GoPro הגישה אתמול מסמכים לרשויות בארה"ב לקראת הנפקתה לציבור, תוך שהיא מקווה לגייס במסגרת המהלך 100 מיליון דולר. לפי הצהרותיה, נהנתה החברה מהכנסות בשווי 985 מיליון דולר ב-2013, עלייה תלולה של 87% לעומת השנה שקדמה לה.

האם טוויטר עומדת לרכוש את שירות המוזיקה הפופולרי SoundCloud? לפי דיווח שפורסם באתר re/code רשת המיקרובלוגינג בוחנת את רכישת החברה, שהשירות שלה מאפשר הפצה והאזנה למוזיקה ברשת. נכון לאוקטובר 2013, SoundCloud עברה את רף 250 מיליון המשתמשים, לפי הצהרתה.

אתמול דיווחנו כי יוטיוב בדרך לרכישה הגדולה בתולדותיה, והיום פורסם כי גוגל רכשה את Divide המפתחת פלטפורמה עסקית לאנדרואיד. עובדי החברה, שנקראה בעבר Enterproid, צפויים להצטרף לצוות האנדרואיד של גוגל.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully