וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהירות: גוגל גלאס מזיקים לבריאות

וגם: טאבלט חדש של מיקרוסופט שלטענתה יכול להחליף את הלפטופ, וסמסונג ודרופבוקס עושות קניות. חדשות הטק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גורם לכאבים. גוגל גלאס/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל תשתמשו בגוגל גלאס לפרק זמן ממושך: גוגל הזהירה משתמשים כי הרכבת המשקפיים החכמים יכולה לגרום לכאבים כאשר היא נעשית במשך זמן ממושך. גוגל, שאמרה כי המשקפיים לא נועדו ל"בהייה במסך, צפייה במרתונים של סרטים בשישי בערב או קריאה של 'מלחמה ושלום'" בהתייחסה לתלונות על כאבים שחוו משתמשים, ציינה כי "כאשר כל אחד מקבל זוג משקפיים חדש או מתחיל להרכיב אותם בפעם הראשונה, תמיד ישנה תקופת הסתגלות. עבור חלק, אותו הדבר תקף גם לגוגל גלאס". האופטומטריסט של החברה הסביר את היווצרות הכאבים בכך שהטכנולוגיה מצריכה כיוון של העיניים והסתכלות למעלה, לפי הדיווח ב-BBC.

מיקרוסופט משיקה טאבלט חדש

מיקרוסופט חשפה טאבלט חדש בסדרת ה- Surface. דגם ה-Surface Pro 3 הוא הטאבלט הגדול ביותר של החברה וכולל מסך בגודל 12 אינץ', מעבדים משתנים מתוצרת אינטל לפי המחיר (i3, i5 ו-i7), רגלית להעמדה יציבה של הטאבלט על השולחן, תמיכה בעט (ניתן לרכוש עבורו עט ואת מקלדת ה- Type Cover. הטאבלט החדש, שלטענת מיקרוסופט "יכול להחליף לפטופ" מוצע למכירה מוקדמת באתר החברה החל מהיום, ויושק בארה"ב ובקנדה החל מה-20 ביוני ובאירופה עד סוף אוגוסט במחיר התחלתי של 800 דולר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

מאגר "שאטרבטוק" - עכשיו עם ספריית מוזיקה

אילוסטרציה. Dmitriy Shironosov, ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock, Dmitriy Shironosov

חברת מאגר התמונות Shutterstock השיקה מאגר מוזיקלי חדש, שבדומה לשירותים שהיא מספקת למשתמשים בתמונות בנושאים שונים, מאפשר שימוש בשירים תמורת רכישת רישיון. השירות החדש יציע שימוש בקטעים מוזיקליים החל מ-80 דולר, לפי הדיווח בטק-קראנץ', כאשר בשלב זה ניתן לרכוש מוזיקה ב-50 דולר. לפני רכישת הרישיון לשימוש במוזיקה, הממוינת באתר לפי אווירה, ז'אנרים וקצב, ניתן להאזין לקטעים המוצעים בסטרימינג.

סמסונג רכשה אפליקציית סרטונים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סמסונג רכשה את Shelby.tv, חברה מניו-יורק שפיתחה אפליקציה לגילוי סרטונים מומלצים שהועלו לפלטפורמות וידאו ורשתות חברתיות כמו יוטיוב, Vimeo, פייסבוק וטוויטר ולומדת את העדפות המשתמש. האפליקציה זמינה עדיין להורדה ל-iOS, למכשירי מיקרוסופט ואמזון, אך צפויה להסיר אותה מחנויות האפליקציות לאחר דיווח רשמי על הרכישה, לפי הדיווח ב-Gigaom .

דרופבוקס רוכשת אפליקציית צילום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רכישה נוספת מגיעה מדרופבוקס: חברת שיתוף ואחסון הקבצים בענן רכשה את Bubbli, אפליקציית צילום שמאפשרת לצלם תמונות (כמו גם "תמונות זזות" בסגנון קבצי GIF) פנורמיות בצורת בועה. לפי הדיווח בטק-קראנץ', הטכנולוגיה של האפליקציה תשולב בדרופבוקס, ולפחות בינתיים אפליקציית ה-iOS של Bubbli תמשיך להתקיים באופן עצמאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully