וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אפשר לשלם באינטרנט מעכשיו בעזרת ציצים?

TECH

23.5.2014 / 9:59

סרטון שמתגלגל ברשת מציג את "טיטקוין", מטבע וירטואלי של אתר הפורנו "פורנהאב" שמאפשר לשלם על שירותים באמצעות, ובכן, ציצים

מתוך סרטון הפרסומת של titcoin. יוטיוב, צילום מסך
מתוך סרטון הפרסומת של titcoin/צילום מסך, יוטיוב

אח, איפה הימים שיכולנו לשלם על דברים בעזרת המיניות שלנו, ולהפוך לאובייקט פורנוגרפי תמורת הנחה לקפוצ'ינו. ובכן, סרטון שמתגלגל עכשיו ברשת מנסה להחזיר את הימים הטובים ההם. הסרטון מציג מטבע וירטואלי בשם "טיטקוין", או בגרסה עברית "ציצקוין" שאמור להיות המקבילה הפורנוגרפית למטבע הביטקוין.

על פי הסרטון, השימוש במטבע הוא כדלהלן: את נכנסת לבית עסק כלשהו שתומך בשירותי טיטקוין. שולפת את הציצים מהחולצה. המוכר מתחבר לאפליקציית הטיטקוין בה רשום העסק שלו, ומצלם את החזה החשוף שלך. ואת מקבלת את הקולה שהזמנת בתמורה לתמונה. שלל תמונות הציצים מצטברים יחדיו לאלבום טיטקוין מהודר שיושב באתר "פורנהאב", אתר הפורנו שלכאורה עומד מאחורי פיתוח הטיטקוין, ו"כולם מרוצים.!" מכריז הקריין בסרטון. פורנהאב מקבל מאגר ציצים אותנטי לאתר, בעל העסק מקבל כסף מפורנהאב, ואת - ובכן, את שתית קולה.

מאז עלה הסרטון לרשת עלו הרבה תהיות בקשר לאמיתות שלו, בין השאר כיוון שבאתר פורנהאב עצמו לא היה רמז לפיתוח המהפכני. ההצהרה בסוף הסרטון, לפיה "כל ההכנסות קודש למלחמה בסרטן השד", אמנם מעניקה קצת תחושת אמינות לפרויקט (הרי לא חסרים פרויקטים פרובוקטיבים עם ציצים שהצדיקו את קיומם על ידי הבטחה לתרום למלחמה בסרטן השד).

אך ככל הנראה מדובר בסרטון עצמאי שהופק עבור תחרות קריאייטיב בפורנהאב, ולא מדובר במוצר של ממש - כך דווח באתר Daily of the day. באותו דיווח צוינו גם הבעיות העלולות לצוץ אם "טיטקוין" באמת יהיה אמיתי - בראשן, כמובן, הבעיות המוסריות והמשפטיות, שהרי לשלוח נשים להחליף תמונת עירום שלהן תמורת כסף לקניות זה סוג של סרסור. בנוסף, אם "טיטקוין" היה קיים באמת, מה מונע מאיתנו לוותר על ההתערטלות ופשוט להציג לבעל העסק תמונת אילוסטרציה של ציצים? הרי המערכת של טיטקוין עדיין תזהה אותם כאובייקט ראוי לאתר. מצד שני, אם מטבע ה"דוגקוין" המטורלל שהתחיל כבדיחה הפך למוסד כלכלי אמיתי, מי יודע מה יעלה בגורל הטיטקוין. נחיה ונראה.

  • עוד באותו נושא:
  • פורנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully