וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משלוח בגדים מאסוס כבר לא חינמי

אתר האופנה המצליח מוסיף דמי משלוח, טוויטר מאפשרת שיתוף וידאו וגוגל רוכשת חברה לצילומי לווין. חדשות הטק

לוגו טוויטר. yes
משתפים וידאו/yes

טוויטר החלה להתנסות בפיצ'ר חדש של הטמעת תכני וידאו בציוצים. צירוף של ההאשטאגים #AMillionWays או #amillionwaystodieinthewest לפוסטים דרך אפליקציית המובייל ל-iOS יוביל לשילוב של קטע וידאו, כמו לדוגמא טריילר הנוגע לסרט שבו עוסק הציוץ. בדיווח באתר re/code כבר מהמרים שאם הפיצ'ר יעבור את השלב הנסיוני, הוא עשוי לשמש רוכשי פרסומות ברשת המיקרובלוגינג.

עוד בהקשר של טוויטר, "הניו יורק טיימס" מדווח שזו הסכימה לבקשות נושנות מצד פקיד פקיסטני לחסימה של ציוצים בתחומי המדינה. לפי הדיווח, טוויטר נענתה ל"חמש בקשות לפחות" במהלך החודש האחרון "להגנה על ארצו מפני חשיפה לחשבונות, ציוצים או חיפושים ברשת החברתית שתוארו כ'חילול הקודש' וכ'בלתי מוסריים'". הציוצים שהוסרו כללו ציורים שהלעיגו את הנביא מוחמד, תמונות של ספר הקוראן בוער והודעות של בלוגרים אנטי-איסלמיים.

פריצות ואבטת מידע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יעמדו בפני חקירה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעקבות הפריצה לשרתי eBay שבמסגרתה נגנבו נתוניהם האישיים של 145 מיליון גולשים צפויה ענקית המסחר האלקטרוני לעמוד בפני חקירה רשמית בשלוש מדינות בארה"ב. לפי הדיווח ב-Cnet, היועצים המשפטיים של קונטיקט, פלורידה ואילינוי יחקרו במשותף את החברה בעקבות האירועים. עוד לפי הדיווח, נציבות המידע בבריטניה שוקלת אף היא לערוך חקירה רשמית של eBay. האחרונה החלה לשלוח הודעת אימייל לכלל לקוחותיה, עליה חתום דווין ווניג, נשיא לשווקים בינלאומיים, אשר כוללת הנחיות להחלפת סיסמה, והודיעה שתפיץ את המסר גם בערוצים נוספים כמו חשבונות החברה במדיה חברתית.

ובינתיים מיקרוסופט הודיעה שתפתור סוף סוף את פירצת "יום האפס" (Zero Day) שעדיין פוגעת באבטחת פעילותם המקוונת של גולשים בדפדפן אקספלורר 8, אך לא ציינה מתי. לפי סוכנות IDG, מיקרוסופט, שמודעת לפירצה מזה שבעה חודשים, טענה בהצהרתה שזו עדיין לא נוצלה על-ידי האקרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

גוגל ממשיכה לקנות חברות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עם הפנים לחלל/מערכת וואלה!, צילום מסך

אין כמעט שבוע שאנחנו לא שומעים על רכישה חדשה של גוגל, והפעם ענקית החיפוש קרובה לרכישת חברת סטארט-אפ מתחום צילומי הלווין עבור יותר ממיליארד דולר – כך דווח אתמול בטק-קראנץ'. הטכנולוגיה של חברת Skybox Imaging מציעה הקלטת תמונות וסרטוני נוף בעלי פירוט רב. המגעים בין הצדדים דווחו בעבר, אולם לפי המוקורות בכתבה העסקה קרובה לחתימה.

אסוס כבר לא שולחים בחינם

מכנסיים של אסוס, 22 ליש"ט. asos, אתר רשמי
המכנסיים האלו עולים 22 ליש"ט אם היו עולות 14 הייתה צריכים להוסיף כסף/אתר רשמי, asos

נפל דבר בישראל. יותר נכון בעולם: אתר האופנה הבריטי ASOS הוסיף דמי משלוח לשירות שהיה עד עתה חינמי. המשלוח החינמי, וכנראה גם בגלל הבגדים שבו (אנחנו אנשי טק אנחנו פחות מבינים בזה) גרמו לאתר להיות מאד פופלארי בישראל.

בקנייה מעל 15 פאונד המשלוח ימשיך להיות חינמי, אולם בסכום נמוך מזה תצטרכו לשלם 3 פאונד.

  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully