וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת הזוג החדשה שלכם - בחורה וירטואלית בסמארטפון

TECH

26.5.2014 / 11:22

היא תביט בכם בהערצה במשך כל היום, תדבר אליכם ברוך וחיבה ואפילו תעיר אתכם בבוקר. וכשיימאס לכם ממנה, פשוט תכבו את האפליקציה

אפליקציית CUTE GIRL WATCHING. יוטיוב, צילום מסך
הי מאמי, איך היה היום שלך?/צילום מסך, יוטיוב

זוכרים את עונת הטמגוצ'י? כשהייתם מטפחים בכיס איזה יצור מפוקסל שהתלווה לחייכם במינימום דרישות ומינימום נוכחות? נכון ששאלתם את עצמכם "למה חברה שלי לא יכולה להיות כזאת"? אה, נכון, אתם לא פסיכופתים.

אבל אם אתם כן, עכשיו אתם יכולים לטפח חברה בכיס שלכם כמו שתמיד חלמתם. פיתוח חדש ו-תחזיקו חזק-יפני מספק לכם בחורה חמודה שתלווה אתכם כל היום על מסך הסמארטפון, בלי להפריע יותר מדי, רק תתבונן בכם באושר ובסיפוק. קוראים לאפליקציית הזאת "Watching cute girl", בחורה חמודה צופה בך, והיא לגמרי בחינם. במשך כל היום היא תבהה בכם בעניין מתוך המסך בלופ וידיאו אינסופי, בבוקר היא תעיר אתכם בברכת "בוקר טוב", היא תגיב למגע ישיר בסמארטפון ומדי פעם היא תגיד לכם שאתם אחלה. נראה שמדובר בגרסה קצת יותר חכמה ל"כריות האהבה" היפניות, שעליהן מודפס ציור של בחורה והן משמשות בתור גירלפרנד אילמת לבחורים בודדים.

האפליקציה קיימת כבר מ-2012 אבל רק עכשיו היא בחינם לכל מוריד והפופולריות שלה מזנקת מחדש. ואולי זה בגלל ההצלחה של הסרט "היא" עם חואקין פניקס שמתאהב במערכת הפעלה, שנסכה רומנטיקה על כל העסק הקריפי על זה. אנחנו, בכל מקרה, נחכה לגרסת ה"בחור חמוד צופה בך", אם כי יש מצב שבלשון זכר זה יוצא הרבה יותר מפחיד.

צפו בסרטון:

וגם:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully