וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשלוט על הבית מהאייפון

אחרי שגוגל כבר שמו את הרגל בדלת, האם אפל עומדת להיכנס אל טרנד הבתים החכמים? הכרזה צפויה בועידת המפתחים של החברה בשבוע הבא. חדשות הטק

הבית החכם של אפל

השקת אייפונים של אפל. AP
לשלוט על הבית מהאייפון? בתמונה: אייפון בגודל של בית מההשקה ב-2013/AP

אפל מתכננת להשיק פלטפורמת בית חכם במהלך ועידת המפתחים השנתית שלה שתתקיים בשבוע הבא, ב-2 ביוני, לפי דיווח, שהתבסס על מקורות אנונימיים, הפלטפורמה החדשה תאפשר למשתמשי מכשירים מבוססי iOS שליטה בכלי ומערכות חשמל בבית, כמו תאורה ואזעקה. תחום הבית החכם הפך לבאזזוורד ולקטגוריה טכנולוגית חמה במיוחד בשנה האחרונה. כזכור, בתחילת השנה רכשה גוגל את חברת Nest, שפיתחה תרמוסטט חכם, תמורת 3.2 מיליארד דולר.

סטרימר של אמזון - בחינם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נהנת? שלם וספר לחבריך. לא נהנת? תחזיר בחינם/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמזון החלה להציע לחלק מלקוחותיה להשתמש בסטרימר החדש שלה, ה- Fire TV בחינם למשך חודש. אתר re/code דיווח שכתב ולקוח של שירות אמזון פריים קיבל הזמנה במייל לדף אינטרנט שדרכו ניתן להירשם ולהתנסות במוצר החדש, שמחירו עומד על 99 דולר. ככל הנראה, האופציה מוצעת גם ללקוחות מן השורה ולא רק לעיתונאים. לקוחות שירצו להשאיר את המוצר אצלם יידרשו לשלם עליו, ואלה שלא, יוכלו לשלוח אותו בחזרה בחינם. לא ברור באילו מדינות ההצעה של אמזון זמינה, אך סביר מאוד שלא בתחומי ישראל. עוד פרטים על ה-Fire TV של אמזון אם תלחצו כאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

שעונים חכמים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילומסך מתוך מסמך הגשת הפטנט שהגישה סמסונג/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקשות חדשות לרישום פטנטים מצד סמסונג חושפות כוונה אפשרית לייצר מכשיר לביש הנשלט באמצעות מחוות יד. אלה כוללות שעון עגול בעל חיישנים מיוחדים שמוטמעים בצמיד, אשר מסוגל לזהות תנועות שנעשות באוויר, בחזית המצלמה, וכן כאלה שנעשות באמצעות היד עליה מורכב השעון. לפי Cnet הבקשה כוללת גם מנגנון לפיענוח סדר עדיפויות של מחוות, שיידע לאיזו מחווה להקדיש תשומת לב. תכונה נוספת שתכלל בשעונים היא יכולת זיהוי תמונה (Image Recognition) שעשויה לאפשר זיהוי פרצופים ותרגום טקסט מתוך תמונה.

מתבגרים קצת פחות חכמים

נערה מחזיקה סמארטפון. ShutterStock
כולם עושים חרם על הילדה הגיקית מ-ט3' שיש לה HTC/ShutterStock

גאדג'טים ואוכל מייצגים סטטוס חברתי עבור מתבגרים יותר מבגדים – כך קובע מחקר חדש שהופק על-ידי חברת הפיננסים Piper Jaffray. שני תחומים אלה עקפו את תחום הלבוש עבור בני נוער בסימון פופולריות. "טכנולוגיה מייצרת תחרות גוברת להוצאה של מתבגרים ובגירים צעירים", צוטטה מרסיה פליקר, פרופסורית מאוניברסיטת פורדהם בניו יורק, בדיווח של International Business Times "האם יקנו אייפון 6 עם השקתו, או ייתקעו עם אייפון 5 האיטי יותר? או, גרוע מזה, עדיין עם אייפון 4?". לא יודעים מה יש לבני נוער האלו, מערכת וואלה טק עוד תקועה עם נוקיה מתחילת המילניום ואנחנו הכי מגניבים בחברה.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully