וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטארטאפ חדש ימצא את אהבת חייכם - לפי דגימת רוק

TECH

27.5.2014 / 15:16

יוזמה משולבת של אתר שידוכים ומעבדה ביוטכנולוגית תתאים לכם בני זוג לפי הרכב הדי.אן.איי שלכם. אז בבקשה לירוק לתוך המבחנה ולחייך יפה

לא מצליחים למצוא אהבה? אולי זה כי אתם לא מחפשים לפי הקריטריונים הנכונים. למשל, לפי הגנים שלכם. חברת הסטארט-אפ הקנדית לביוטכנולוגיה "Instant Chemistry" פיתחה שירות חדש שישדך אתכם לנפש התאומה שלכם, על פי הרכב הדי.אן.איי של שניכם. ואולי סוף סוף תזכו להקים בית בישראל - בתקווה, לא עם אחותכם.

Instant Chemistry חברה לאתר ההכרויות singldout, ויחדיו הן משיקות "ערכת די.אן.איי" שאמורה לשמש אתכם כפרופיל גנטי וירטואלי לכל דבר. משתמשי האתר יקבלו את הערכה הביתה, ירקו לתוכה וימלאו שאלון אישי. לאחר שיחזירו את דגימת הרוק ואת השאלון אל החברה והפרטים יוזנו במערכת, יוכלו להתחיל את המסע הקסום של חיפוש אהבה: כל פרופיל משתמש באתר ילווה בציון ההתאמה הגנטית שלו עם המשתמש שיבחר בו - ובהערכה כללית של איך תיראה מערכת היחסים העתידית שלכם. ליתר דיוק, המערכת תחפש חוסר התאמה: מבחינה גנטית, מחקרים הוכיחו שאנו נוטים להימשך יותר בעלי מטען גנטי שונה משלנו.

לא ברור עד כמה המידע הגנטי הזה באמת יעזור לכם להחליט עם מי לצאת, או שמדובר בסך הכול בסוג של אסטרולוגיה לחובבי מדע. יוזמי הרעיון, כמובן, משוכנעים שהם יוכלו להעלות את אחוזי ההתאמה באתר ההכרויות ב-20 אחוז - ושזה כבר חסכון זמן עצום. מצד שני, חייבים להודות שלצאת לבליינדייט עם מישהי שקראה באינטרנט דו"ח מפורט על הרוק שלך הורג קצת מהרומנטיקה.

  • עוד באותו נושא:
  • די.אן.איי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully