וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו: LG G3

TECH

28.5.2014 / 8:42

ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית השיקה את מכשיר הדגל שלה. הוא כולל עיצוב מטאלי, מסך ענק ברזולוציה גבוהה וקרן לייזר לצילום הכי מהיר בשוק

בסדרה של אירועי השקה בכמה מדינות בעולם חשפה אתמול LG את מכשיר הדגל החדש שלה ה-G3.

שלושה דברים במכשיר בולטים מעל השאר:

1. העיצוב - המכשיר נראה מצויין וכולל כיסוי אחורי דמוי מתכת שאמור להיות חסין במיוחד כנגד שריטות. גם הממשק הגרפי (GUI) עבר שינוי והוא אמור להיות פשוט ונוח יותר לשימוש.

2. לייזר - יכול להיות שזה נשמע יותר מגניב ממה שזה באמת, אבל איזה גיק לא ירצה מכשיר שמשגר קרן לייזר? מטרת הלייזר היא למיקוד פוקוס מהיר של המצלמה (13 מגה פיקסל) אשר הופך את ה-G3 לטענת LG, למכשיר עם הפוקוס הכי מהיר מבין המכשירים בשוק. תואר אותו החזיק עד כה (בהכרזה מטעם עצמו) הסמסונג גלקסי s5.

3. הגודל - מסך Quad HD 5.5 אינץ' עם צפיפות פיקסלים לאינץ' של 538ppi עם רזולוציה גבוהה פי ארבעה מזו של מסך HD וכמעט פי שנים וחצי מזו של מסך Full HD. זה היה צפוי, מידע רב דלף עוד לפני ההשקה ו-LG עצמה שיחררה קודם להכרזה טיזר שחשף את הגודל הצפוי:

פרט נוסף שהוכרז כמה ימים קודם היה כיסוי ה-QuickCircle שיקבל המכשיר. הכיסוי מאפשר לבצע פעולות במכשיר ללא צורך בפתיחת הכיסוי. הוא מספק הגנה ודרך העיגול בחלק העליון מאפשר לבדוק את השעה, לבצע שיחות, לקרוא ולשלוח הודעות טקסט, לצלם תמונות ולהקשיב למוזיקה. ה- QuickCircle מגיע בחמישה צבעים שונים: שחור, לבן, זהב, כחול ו-רוד. בכל פעם שמתקבלת שיחה או הודעה נדלקת תאורה לבנה סביב העיצוב המעוגל.

יצרניות הסמארטפונים שמות יותר דגש על כיסויים לאחרונה, לדוגמא ה-Dot View - הכיסוי עם הנקודות של ה-HTC one האחרון וזהו עוד תחום שמאפשר להן להיות יצירתיות ולייצר הבדלים אחת בין השניה בעולם שבהרבה מכשרים מוכרע על ידי הבדלים קטנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כיסוי ה-QuickCircle/מערכת וואלה!, צילום מסך

פיצ'רים

אלמנטים נוספים שהוצגו הם טעינה אלחוטית - פשוט מניחים על משטח ללא חיבור כבל למכשיר עצמו. המכשיר עצמו מגיע עם סוללה 3,000mAh נשלפת שאמורה לספק למכשיר חיים ארוכים במיוחד.

ספירה לאחור לסלפי - אף חברה לא מעיזה היום להוציא מכשיר שאין בו איזה פי'צר שמתייחס לדור הסלפי. לדומא המצלמה הקדמית החזקה של ה-Huawei Ascend P7 שהושק בחודש שעבר. במקרה של LG G3, על אף מצלמה קדמית לא מרשימה במיוחד של 2.1 מגה פיקסל נוסף גימיק חביב שבו כשאר את מוכנים לצלם את הסלפי אפשר לסמן עם היד אגרוף ועל ידי טכנולוגיית זיהוי מחוות המכשיר יתחיל בספירה לאחור לצילום.

קוד בנקישות (Knock CodeTM) - מאפשרת למשתמשים לבטל את נעילת המכשיר שלהם בעזרת רצף של נקישות. אם עד עכשיו המכשיר פנה לשוק של גיקים ומביני עניין נפתח לו עכשיו השוק של להקת מיומנה ומתופפי העולם. משתמשים יכולו ליצור קוד נעילה אישי למכשיר שיהיה אפשר להשיק בכל מקום במסך.

מקלדת חכמה - טכנולוגיה הלומדת את ההקלדה שלכם, כדי לאפשר הקלדה מהירה יותר ובפחות שגיאות על ידי מעקב וניתוח של הרגלי ההקלדה שלכם ו"זיהוי" אינטואיטיבי של המילה שהתכוונתם להקליד. בעלי האצבעות הגבוהות ישמחו לשמוע שגובה המקלדת ניתן לשינוי ואפשר למתוח אותה כלפי מעלה בזמן ההקלדה כדי להרוויח עוד קצת מקום. בנוסף, ניתן לתכנת מקשים פרטניים באופן אישי, עם סמלים המשמשים את המשתמש לעתים קרובות.

LG G3.
כולל סלפי מזהה מחוות

מפרט

קבוצת שבבים: Qualcomm Snapdragon™ 801 (עד 2.5GHz Quad-Core)
מסך:Quad HD IPS 5.5 אינץ' (2,560 x 1,440, 538ppi)
זיכרון: 2GB \ 3GB, נפח אחסון 16GB\32GB + חריץ הרחבה MicroSD
מצלמות: אחורית 13.0MP עם OIS+ ומיקוד לייזר אוטומטי קדמית 2.1MP
מערכת הפעלה: אנדרואיד 4.4.2 KitKat

ה-G3 זמין למכירה מהיום בקוריאה. המכירה צפויה להתרחב לאירופה בחודש הבא ול-170 מדינות בעולם (כולל בישראל) בהדרגה. צפו לראות אותו אצלנו רק באזור סוף יוני-תחילת יולי. המחיר עוד לא סופי אבל הוא צפוי להיות דומה לזה של הסמסונג גלקסי s5 וינוע סביב 3,200-3,500 ש"ח.

  • עוד באותו נושא:
  • LG G3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully